Jump to content
Annons

Problem att installera X1.


SadamJR

Recommended Posts

Försökte installera Sonar X1 från dvd. Synten Dimension Pro ligger på dvd nr 3 och måste registreras men när jag försöker göra detta får jag veta att den redan är registrerad. Någon som vet vad det kan bero på? Dessutom dyker extrainnehållet som ligger på dvd 4 inte upp någonstans. Vad kan jag göra åt detta?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Du har aldrig haft Dimension Pro installerad någon gång tidigare antar jag? Jag bara longshotar, men kan du avinstallera X1 och köra en registerrensning kanske? Sedan prova på nytt?

Hade programmet installerat för något år sedan. Kommer inte ihåg om jag registrerade då. Det konstiga nu är att själva Sonar-programmet gick bra att registrera. Hur gör man en registerrensning om jag skulle göra om alltihop? Du har ingen idé om om varför extramaterialet till Dimension Pro inte dyker upp? Tack för svaret fö.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade programmet installerat för något år sedan. Kommer inte ihåg om jag registrerade då. Det konstiga nu är att själva Sonar-programmet gick bra att registrera. Hur gör man en registerrensning om jag skulle göra om alltihop? Du har ingen idé om om varför extramaterialet till Dimension Pro inte dyker upp? Tack för svaret fö.

Är ju inte ens säkert att det hjälper, men jag gillar det här programmet:

http://www.winaso.com/

Varför extramaterialet inte visar sig har jag ingen aning om. Om det finns på skivan borde det ju synas.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske försöker med det där. Frågan är bara vad man ska rensa bort? Annars kanske man kan maila Cakewalk och fråga. Beatscape dyker inte upp heller, men det tror jag beror på att jag har installerat 64-bitarsvarianten av Sonar och Beatscape är 32-bitars.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska man alltså registrera sej där först kanske? Det vet jag inte om jag har gjort. Problemet är att en ruta kom upp där det stod att jag skulle registrera programmet När jag klickade vidare kom jag till cakewalks hemsida. De skickade sedan en kod till min epost. När man sedan startar programmet igen och ska klistra in koden kommer det upp att koden är fel, tror jag. Jag hatar det här.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...