Jump to content
Annons

Lite tips till admins på forumet!


JamZam

Recommended Posts

Tjena, jag ville bara yttra lite tips på förbättringar här på forumet till de som sitter högt i rangerna! Känner att det saknas lite "grundtrådar" (vad man nu kallar dom), alltså dom man ser när man trycker på "avdelningar" längst upp.

1. En tråd för tips på förbättringar till forumet!

2. En tråd för jobb, alltså om något företag som sysslar med musikproduktion eller liknande söker personal, eller om någon söker efter jobb själv inom musikproduktion, så kan man posta där.

Tror detta kan vara uppskattat 🙂

Redigerat av JamZam
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hej JamZam! Under menyn Avdelningar finns en avdelning som heter "Om sajten", som är tänkt att fungera som en samling med idéer till förbättringar och konstruktiv respons. Men du kanske menade att vi bör nita ett ämne under just den avdelningen? Det tycker jag är en bra idé.

Avdelningen Samarbeten gränsar till din önskan nummer 2. Kanske ska den byta namn för att omfatta även det du önskar? Kanske "Samarbeten & jobb"?

@SadamJR: ... nästa gång du postar, fundera på vad du kan tillföra istället för denna synnerligen meningslösa kommentar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena, jag ville bara yttra lite tips på förbättringar här på forumet till de som sitter högt i rangerna! Känner att det saknas lite "grundtrådar" (vad man nu kallar dom), alltså dom man ser när man trycker på "avdelningar" längst upp.

1. En tråd för tips på förbättringar till forumet!

2. En tråd för jobb, alltså om något företag som sysslar med musikproduktion eller liknande söker personal, eller om någon söker efter jobb själv inom musikproduktion, så kan man posta där.

Tror detta kan vara uppskattat 🙂

1. Det här torde vara rätt avdelning. Huruvida det sedan hörsammas är väl en heeeelt annan fråga 😉 Jag exemplifierar med KwS flashspelar-tråd. Det har kokat både länge och väl där nu. För länge, liksom... 😏

2. Bra avdelningstips! Men jag känner också att behovet kanske inte är så vansinnigt stort bland stora studios men definitivt ett bra sätt att kanske försöka få in en fot (eller åtminstone ett par tår) i branschen. Vad säger de här på forumet som jobbar med sådant här på heltid och i relativt stora studios?

Vänligen,

CHAE

Edith: ninjad av herr Olsberg himself angående punkt 1.

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Hej JamZam! Under menyn Avdelningar finns en avdelning som heter "Om sajten", som är tänkt att fungera som en samling med idéer till förbättringar och konstruktiv respons. Men du kanske menade att vi bör nita ett ämne under just den avdelningen? Det tycker jag är en bra idé.

Avdelningen Samarbeten gränsar till din önskan nummer 2. Kanske ska den byta namn för att omfatta även det du önskar? Kanske "Samarbeten & jobb"?

@SadamJR: ... nästa gång du postar, fundera på vad du kan tillföra istället för denna synnerligen meningslösa kommentar.

Du kanske ska gå in och läsa i den här tråden. En mängd forummedlemmar har skrivit en mängd inlägg och du har inte bevärdigat dem med minsta kommentar. Vad har du att tillföra?

https://www.studio.se/index.php/topic/77794-felrapporter-foer-studio-forum/page__st__90

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

Men Sadam har ju rätt!

Jäpp. Men man är snabba med spammande reklam som lägger sig över posterna däremot och förändringar som användarna inte vill ha. Men kommer Mammon med storpluskan så.....

Link to comment
Dela på andra sajter

sadomachine (oregistrerad)

Jäpp. Men man är snabba med spammande reklam som lägger sig över posterna däremot och förändringar som användarna inte vill ha. Men kommer Mammon med storpluskan så.....

Hahahaha.... så sant så sant...

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej JamZam! Under menyn Avdelningar finns en avdelning som heter "Om sajten", som är tänkt att fungera som en samling med idéer till förbättringar och konstruktiv respons. Men du kanske menade att vi bör nita ett ämne under just den avdelningen? Det tycker jag är en bra idé.

Oj, missade den helt! Men tyckte att jag hade sett nåt sånt förr, hade väl lite för bråttom nu bara.

Avdelningen Samarbeten gränsar till din önskan nummer 2. Kanske ska den byta namn för att omfatta även det du önskar? Kanske "Samarbeten & jobb"?

Yes, att byta namn på den tråden hade vart perfekt!

Ang. allas klagomål om att admins ignorerar medlemmar, kanske är det lite åt det hållet men jag tvekar på att dom inte ens anstränger sig för att hålla uppe en bra community!

Men ja, försök fixa en flashspelare, typ, nu 😛 jag skulle föredra att man kan lägga upp t.ex. SoundCloud- eller YouTube-länkar i en tråd för låt-feedback. Det är ofta jag finner mig i en position där jag skulle uppskatta kritik men inte vill ladda upp låten för fri nedladdning. Testa lägga en SoundCloud-länk i en status på Facebook till exempel, precis så tycker jag skulle vara klockrent - och från vad jag har hört är det inte så svårt att ordna!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej JamZam! Under menyn Avdelningar finns en avdelning som heter "Om sajten", som är tänkt att fungera som en samling med idéer till förbättringar och konstruktiv respons. Men du kanske menade att vi bör nita ett ämne under just den avdelningen? Det tycker jag är en bra idé.

Avdelningen Samarbeten gränsar till din önskan nummer 2. Kanske ska den byta namn för att omfatta även det du önskar? Kanske "Samarbeten & jobb"?

@SadamJR: ... nästa gång du postar, fundera på vad du kan tillföra istället för denna synnerligen meningslösa kommentar.

Jag tycker sammarbetstråden funkar fint för jobb ändamålen. Och nita gärna en tråd som för konstruktiv respons för förbättringar mm.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...