Jump to content
Annons

Min sjukt inkompetenta polare!....


Chale

Recommended Posts

Annons

Själv pilla jag sönder membranet på en handhållen dynamisk Audio-Technica mick med en riktigt shsyt varmt ljud som jag lånat av min farsa. Även fast jag slängt den och försökt glömma så tär det på hjärtat att tänka på att jag pajja den! haha, grabbar... pilla ska vi göra på en sak...

edit: och nu vill jag inte höra att den gick att laga, för jag hitta inget membran, den var ju vintage...

Redigerat av Martin
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hatar när folk har sönder saker halvhjärtat. Playstationdosor som efter att ha tappats i golvet låter som en marackas. Men som fortfarande fungerar. CD skivor som ser ut att ha blivit tvångsparade med ett rivjärn. Men som, efter tio minuters putsande och flåsande, fungerar.

Såna där tillfällen när man inte kan begära ersättning för saken "fungerar ju" fortfarande.

Till alla klantskallar där ute. Om ni ska ha sönder saker, GÖR DET ORDENTLIGT! 😠

  • Gilla 3
Link to comment
Dela på andra sajter

men usch vad hårda ord ni använder 😮

Va!? Hårda ord, killen ska inte behöva höra ett skit, bara en duns.

Slit han i bitar...vad är det för jävla tomte som ska trycka och överhuvudtaget peta på högtalarnas front, hela beteendet är ju förkastligt, är fanskapet och gnuggar kinden mot plasma TV:n din också?

Jag hatar när folk har sönder saker halvhjärtat. Playstationdosor som efter att ha tappats i golvet låter som en marackas. Men som fortfarande fungerar. CD skivor som ser ut att ha blivit tvångsparade med ett rivjärn. Men som, efter tio minuters putsande och flåsande, fungerar. Såna där tillfällen när man inte kan begära ersättning för saken "fungerar ju" fortfarande. Till alla klantskallar där ute. Om ni ska ha sönder saker, GÖR DET ORDENTLIGT! 😠
😆
Link to comment
Dela på andra sajter

Man får de kompisar man förtjänar. En riktig polare gör inte såna saker eftersom de respekterar en. En som inte gör det är inget att ha. Gissar på att det finns mer innehåll i dina koner än hans skalle. Be han fara åt helvete. Finns ingen glädje med såna där s.k. kompisar.

Me va fan. Det är materiella ting. lägg av.

Link to comment
Dela på andra sajter

Va!? Hårda ord, killen ska inte behöva höra ett skit, bara en duns.

Slit han i bitar...vad är det för jävla tomte som ska trycka och överhuvudtaget peta på högtalarnas front, hela beteendet är ju förkastligt, är fanskapet och gnuggar kinden mot plasma TV:n din också?

😆

Hur gammal är du egentligen? Kan du inte bara gå med i flashback istället.

  • Gilla 3
Link to comment
Dela på andra sajter

Tagga ner ordvalen här nu är ni snälla det ser riktigt trist ut att var och varannan vill döda en person som haft dumheten nog att peta in konerna i någons monitorer.

Betalar polaren eller ser till att de blir fixade utan bestående problem borde saken vara ur värden och sedan inte bjuda hem polaren mer gånger.

Till trådskaparen:

Hoppas du får fart på monitorerna igen, riktigt trist att ha polare som inte respekterar ens saker.

Link to comment
Dela på andra sajter

petermbi (oregistrerad)

Jag använde en knappnål en gång och det funka bra, fast jag hade nog som i dem övriga trådarna skrev skickat en faktura eller krävt honom på pengar. "Somliga växer aldrig upp" Känns som om han är oseriös i ert band om han är så här oseriös i detta fallet hur kan man ta honom på allvar i övriga sammanhang till ex i en studio. Använd dammsugaren till att damma av bandet "vår städa" och in med nytt. Alltså ut med honom och in med en seriös. " Fast är han en jävligt bra sångare kan det vara svårt" *ler*

// P:H

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur är det nu då, formar den ljud, akustik eller ENDAST dammskydd? Vad händer egentligen om man gör som min polare? Är bara rädd om mina prylar och vanligt vett i hjärnan säger ju att man aldrig ska peta på elementen, speciellt inte om man inte måste och absolut inte på diskanten!

Men...inte ska väl du göra detta....du har ju en kompis som är så upptäckande låt han få "laborera", till följd att det misslyckas och han ersätter.

Han grejer väl det, han fixade in dom och nu fixar han tillbaks dom, enkelt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Folk reagerar på grund av att killen lägger sig för en idiot, när han är bättre än så. Man får väl förfan försvara sina ägodelar med livet i behåll! Livet är väl förfan ingen jävla barnlek, och till er glaskupolsbarn som håller på och härjar har jag bara en sak att säga, stick och lev lite

Det är ett jävla tramsande och elakheter överallt, ibland måste man säga nej till ondskan innan den hunnit blivit något vackert förfan! Våga använda era tungor people! Säg ifrån till idioter, och annat träskfolk! Låt dom inte ligga där och kräla i deras missnöjsamhet, nej korrigera i stället dessa små bastarder! Det är kärlek det! I sin renaste form!

Och till er som ska hålla på och anmäla mig för jag säger som jag tycker, jag hoppas era datorer går sönder så ni får upptäcka livet!!!!!!!!!!!!

Redigerat av Martin
Link to comment
Dela på andra sajter

Folk reagerar på grund av att killen lägger sig för en idiot, när han är bättre än så. Man får väl förfan försvara sina ägodelar med livet i behåll! Livet är väl förfan ingen jävla barnlek, och till er glaskupolsbarn som håller på och härjar har jag bara en sak att säga, stick och lev lite

Det är ett jävla tramsande och elakheter överallt, ibland måste man säga nej till ondskan innan den hunnit blivit något vackert förfan! Våga använda era tungor people! Säg ifrån till idioter, och annat träskfolk! Låt dom inte ligga där och kräla i deras missnöjsamhet, nej korrigera i stället dessa små bastarder! Det är kärlek det! I sin renaste form!

Och till er som ska hålla på och anmäla mig för jag säger som jag tycker, jag hoppas era datorer går sönder så ni får upptäcka livet!!!!!!!!!!!!

Klart man ska säga till och reagera. Men ditt vokabulär som du förespråkar är oförsvarligt.

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

helt klar av fall av avundsjuka. han behöver vård omsorg till frisknande kanske en psykolog som ställer allt till rätta. Man gör inte så .så är det bara.vet inte hur gammla ni är .spelar ingen roll.när det blir sommar tycker jag du lurar ut han i ko hagen.kasta sedan ko skit på han .en sådan där färsk.blaja som hänger kvar.ewery inch of him

Link to comment
Dela på andra sajter

Detta påminner lite grand om när min farsa hjälpte min farbror att sätta på en vindruta på en gammal 142. Längs med kanten måste det gummeras (e.d) och sedan ska det stelna. Både jag och min brorsa stod sedan och tryckte in pekfingret med jämna mellanrum längs med hela listen. innan det torkat. De fick göra om rubbet. Skillnaden var väl att jag var fem och min bror tre. Antar att TS kompis var några år äldre?

Link to comment
Dela på andra sajter

Vadå bete sig .haha så du tycker att det är bra att göra så ?? du kanske har det gott ställt så du payar nu på en gång .Alla har det inte så.Vilket dravell.man kanske ska vara glad att polaeren gör så .Hissnade tanke .

Det har jag verkligen inte. Jag hade också blivit arg. Men hur du formulerar dig skrämmer mig och är allmänt oanständigt. Jag tar anstöt av det du säger. Respektera det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det har jag verkligen inte. Jag hade också blivit arg. Men hur du formulerar dig skrämmer mig och är allmänt oanständigt. Jag tar anstöt av det du säger. Respektera det.

va väll inget farligt med detta ?? eller din retorik säger mer än en bild bara.Man behöver inte vara taskig mot någon som gjort något dummt eller ?? ska man vara snäll?? bara gömma problemet och sitta snäll och vänta tills han/hon har komigt över det hela ..aja inte jag ialf puss kram
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...