Jump to content
Annons

Från express 9 till pro 9 (hjälp)


Panzerfaust

Recommended Posts

Sitter förnärvarande på logic express 9 men vill nu uppdatera till Pro 9. Mest för att jag saknar EVP88:an och space designer OCH att det nu är så billigt på applestore.se.

Men hur kommer det funka med installeringen? Är rädd att mina projekt och tredje parts plugins komemr att försvinna. Hur ser installeringen ut? kommer express försvinna så fort man installerar över pro?

tack på förhand!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Du kan ha båda installerade. 3.e parts pluggar ligger i en mapp (som heter Components) de kommer inte att skrivas över.

Dina projekt däremot kommer att uppdateras så att det bara låter Moldovisk dansband om dem!

Näää . . inget händer med dina Express projekt, bara att öppna upp de i Pro.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du kan ha båda installerade. 3.e parts pluggar ligger i en mapp (som heter Components) de kommer inte att skrivas över.

Dina projekt däremot kommer att uppdateras så att det bara låter Moldovisk dansband om dem!

Näää . . inget händer med dina Express projekt, bara att öppna upp de i Pro.

skönt. Men behöveri nte flytta över projekten till pro då? har express och pro gemensam mapp? sitter inte vid min dator nu då jag är på jobbet så kan inte kolla.

Är det säkert att avinstallera express sen då eller behöver jag ha något i åtanke först? Mycket frågor på samma gång här =)

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...