Jump to content
Annons

Väm är lådan


ThomasJ

Recommended Posts

Nu har man snurrat runt här ett tag. kan vara dagx att ni får veta lite er om lilla

Jag heter Thomas, är 19år gammal och bor i Stockholm i min lilla etta. Just nu håller jag på att plugga en en kurs i PHP programering, mest för att få tiden att gå i väntan på attt hitta jobb. Muisken jag pysslar med är elektronisk i alla dess former, men föredrar främst house/deepHouse. Jag har pillat med musik sedan 2003. Visst jag lekete lite i Rebirth o Fasttracker innna men 2003 var det år jag började lite seriösare. Programen jag jobbar i är Rason 2.5 och Wavelab. Jag på började även en liten kariär som Dj, jag spelade lit epå några fester men nu har jag insätt att det är egen musik jag vill göra. Men självklart har jag kvar mina små leksaker. När jag inte pysslar med musik eller plugga så tränar jag , gym och boxning. Gillar att vara aktiv så jag brukar draiväg o klättra eller köra folk race osv.Festa gör jag inte så mycket, men det händet väll att man träffas "det gammla gänget" o tar en liten bira elller två.

*edit en halv miljon stavfel. fins säkert lika många till*

Redigerat av DjBox
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Hej och välkommen! Lite dumt att säga kanske till en grabb som hängt här ett tag men i alla fall. Förresten, hade Du sportlov förra veckan?

eftersom jag inte går i skolan utan pluggar en privat kurs så har jag ing alov. utan jag bestämmer själv när jag vill vara ledig..

Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)

"DJbox"

Ska du inte ta bort "DJ" ur ditt namn nu då? Eftersom du inte är DJ längre.

Dessutom så måste du kolla över din hemsida. "Discography" innebär en förteckning över skivor man har medverkat på & du har inte medverkat på någon skiva. Du har nog förväxlat det med "biography".

Rätt gulligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Dessutom så måste du kolla över din hemsida. "Discography" innebär en förteckning över skivor man har medverkat på & du har inte medverkat på någon skiva. Du har nog förväxlat det med "biography".

Rätt gulligt.

Öjj..han kanske menade vilka disco'n han spelat på :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...