Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

aaight blir nog 4 strängad.

antingen:

http://ordermusic.se/produkter/bas/elbas/squier/jazz-bass-vintage-modified-70-s

Eller:

http://ordermusic.se/produkter/bas/elbas/squier/jazz-bass-classic-vibe-60-s-olympic-white

och epiphone:

http://ordermusic.se/produkter/bas/elbas/epiphone/thunderbird-vintage-sunburst

Fast tror de blir nån av Jazzarna. de är helt klart snyggast. ( och tycker jazzbasar har ett föjävla skönt ljud 🥰 )

Link to comment
Dela på andra sajter

Slap-bas kan man väl spela på vilken bas som helst?

Fast jag är ingen slap kille... Plektrum och fingrar använder jag.

Mest plektrum. 😱

Rektum använder jag inte alls...

Tyckte det stod att det var en stor fördel med 5-strängat när man spelar slap-bas. Vem vet, det kanske kommer tillbaka.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kulturell Figur (oregistrerad)

Slap-bas kan man väl spela på vilken bas som helst?

Fast jag är ingen slap kille... Plektrum och fingrar använder jag.

Mest plektrum. 😱

Rektum använder jag inte alls...

Tänk om man kunde invertera sitt rektum. 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Bandy, men det blev kryss, och ipswich ligger under hemma med 3- 0, så det blir inga pengar idag.

Ipswich har tre definitivt borta pga skada och inför matchen idag ev tre ytterligare spelare. En kommer tillbaka från avstängning dock. Doncaster har nyligen skaffat El Hadji-Diouf(!), Chimbonda (!) och Illunga plus att de har Dean Saunders som manager. Det ryktades också om att Ipswichs manager Paul Jewell fått sparken i veckan. Vet inte hur det blev. De har gått oväntat dåligt och gjort plattmatcher plötsligt. Samma med Leeds, 0-5 hemma mot Blackpool - vad var det??

Fingrar och rektum är väl kanske det mest logiska? 😳

Vad säger ni som kan? 😱

Nej nu ska ja raka mig och duscha mig.

heda

Jag mig semirakade förut.

Jag har dock inte mig duschat.

Hej Dingbats! Kollar du på Kompany nu lr?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ipswich har tre definitivt borta pga skada och inför matchen idag ev tre ytterligare spelare. En kommer tillbaka från avstängning dock. Doncaster har nyligen skaffat El Hadji-Diouf(!), Chimbonda (!) och Illunga plus att de har Dean Saunders som manager. Det ryktades också om att Ipswichs manager Paul Jewell fått sparken i veckan. Vet inte hur det blev. De har gått oväntat dåligt och gjort plattmatcher plötsligt. Samma med Leeds, 0-5 hemma mot Blackpool - vad var det??

Vet du nån bra hemsida för skadeinfo och avstängningar? Sv spels har ingenting.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet du nån bra hemsida för skadeinfo och avstängningar? Sv spels har ingenting.

Ja, varje enskild fotbollsklubbs egen. Det är bara de själva som har den rätta uppdateringen på skadefronten.

När jag för några år sedan hade lite mer tid så läste jag på inför omgångarna 5-10 timmar. Kvällstidningarna

är ibland pinsamt efter sin tid och nämner en skada på en spelare som man redan vet varit borta i tre mån.

Varför blir det konstigt när man skriver på forumet? Radbrytningar och skit.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...