Neosus Postat 6 december 2011 Dela Postat 6 december 2011 nattt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 6 december 2011 Dela Postat 6 december 2011 kom på att det nog är typ 8 år sedan en ganska trevlig upplevelse. det ska jag fira med en gråtrunk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 6 december 2011 Dela Postat 6 december 2011 Den där teckningen kunde du slänga in i viss en annan tråd. Tro mig, det är lockande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 6 december 2011 Dela Postat 6 december 2011 Tro mig, det är lockande. När inläggen slås ihop ser det ut som om jag ska döda någon. Men det är ju en grå-trunk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 6 december 2011 Dela Postat 6 december 2011 Gråtrunka - en blogg om att vara man och ensam. xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 december 2011 Dela Postat 6 december 2011 xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 6 december 2011 Dela Postat 6 december 2011 xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 6 december 2011 Dela Postat 6 december 2011 Är ni vakna, pöjkar? 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 december 2011 Dela Postat 6 december 2011 Är ni nakna, pöjkar? 😮 nÄe... 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 december 2011 Dela Postat 6 december 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 6 december 2011 Dela Postat 6 december 2011 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 6 december 2011 Dela Postat 6 december 2011 🙁 :( 🙁 :( 🙁 :( 🙁 :( 🙁 :( bleeeeehhhhh blä blö bläää Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 6 december 2011 Dela Postat 6 december 2011 Va e det Killis? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 december 2011 Dela Postat 7 december 2011 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 7 december 2011 Dela Postat 7 december 2011 🙂 * * * Gomorrn! He kallt 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 7 december 2011 Dela Postat 7 december 2011 Älskar förkylningar.. Idag är det dag två av efter arbete med trummorna. Imorgon ska vi lägga bas och gura så långt vi hinner och förhoppningsvis ha sången på fredag 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 7 december 2011 Dela Postat 7 december 2011 🥰 Se där, se där! Hur går trummixen? Spontana kommentarer på projektet såhär långt, Nay? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 7 december 2011 Dela Postat 7 december 2011 🥰 Se där, se där! Hur går trummixen? Spontana kommentarer på projektet såhär långt, Nay? inte kommit nånvart på trummixen. den ska påbörjas idag.🙂 KOmmentar.. ömm.. Typ att det går bättre än vad jag trott 🙂 Fast nu har vi bara trummorna. allt kan ju fortfarande gå fel! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 december 2011 Dela Postat 7 december 2011 Morn farters! Wäikiwäiki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 7 december 2011 Dela Postat 7 december 2011 Wacka wacka! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 7 december 2011 Dela Postat 7 december 2011 Älskar förkylningar.. Idag Är det dag två av efter arbete med trummorna. Imorgon ska vi lÄgga bas och gura så långt vi hinner och förhoppningsvis ha sången på fredag 🙂 Då har du din personliga dÄmpning. Tar du hÄnsyn till det nÄr du spelar in? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 7 december 2011 Dela Postat 7 december 2011 Dagens första WTF 😳 Inlagt under rubben: "övriga förstärkare säljes" 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 7 december 2011 Dela Postat 7 december 2011 Höll precis att gå OT (och svara något i stil med att vi numera har lärt oss att man inte ska kasta någonting som finns i källarutrymmet och tänkte syfta på LejonLeo's tråd) i Martins el-tråd efter att ha läst: "Han försökte även lura mig att jag måste åka och slänga massa skit som stod kvar i mitt källarutrymme när jag flytta in, men där sade jag nej, nej, nej" men jag hejdade mig i sista sekunden 😮 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 7 december 2011 Dela Postat 7 december 2011 Fuckin' 'ell... Gör Martin slag i saken och börjar trixa själv så är det ju tvärkört för honom 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 7 december 2011 Dela Postat 7 december 2011 Varför ska man inte slänga sånt? 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 7 december 2011 Dela Postat 7 december 2011 (redigerat) Fast nu har vi bara trummorna. allt kan ju fortfarande gå fel! 😮 😆 Dagens första WTF 😳 Inlagt under rubben: "övriga förstärkare säljes" 😄 Snacka om google translate. xD Redigerat 7 december 2011 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 7 december 2011 Dela Postat 7 december 2011 Martin kan ensam hålla igång ett helt forum 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 7 december 2011 Dela Postat 7 december 2011 Han verkar lite knäpp. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 7 december 2011 Dela Postat 7 december 2011 Han verkar lite knäpp. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 7 december 2011 Dela Postat 7 december 2011 Han verkar lite knäpp. 😳 Vem skulle inte bli det av alla elchocker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts