Naymari Postat 19 november 2011 Dela Postat 19 november 2011 Vart då? Signaturvarning eller...? 😮 Du svarade på den! "Det kan aldrig bli för vasst. Gitarren ska skära genom märg och ben, människorna ska fly i panik, kasta sig genom oöppnade fönster osv. Då vet man att ljudet är bra." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 19 november 2011 Dela Postat 19 november 2011 Haha, jaså den! Han är skön, Nilsson 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 19 november 2011 Dela Postat 19 november 2011 Haha, jaså den! Han är skön, Nilsson 🥰 mjorå xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 19 november 2011 Dela Postat 19 november 2011 Förresten, är det bara jag som tycker att Linus och Olsberg är lite lika utseendemässigt..? 😮 Omedelbar edtih: okej inte såååå lika men lite. 😳😲🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 19 november 2011 Dela Postat 19 november 2011 Nu hoppade jag några sidor så det kanske skrivits redan. Kanske lite förenklat nu menneh; Ett IP är bara att byta, sätta nya inställningar. Får man IP tilldelat automagiskt kan man släppa lånet och få ett nytt från dhcp-servern. Med statiska går det ju bara hugga ett i samma IP-serie och se om det funkar, men sånt är väl kanske inte så poppis om IPt inte är ditt (eller ens möjligt alla gånger). Dessutom rätt spårbart för bostadsrättsföreningar osv då det bara är att följa patchningen fram till rätt lägenhet. TOR som ni nämner är en proxy som gör att du surfar "genom" ett annat IP nummer och du ser därför ut att ha ett annat IP. Dock inget riktigt byte av IP. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 19 november 2011 Dela Postat 19 november 2011 ^ Bra med någon som kan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 19 november 2011 Dela Postat 19 november 2011 Nu hoppade jag några sidor så det kanske skrivits redan. Kanske lite förenklat nu menneh; Ett IP är bara att byta, sätta nya inställningar. Får man IP tilldelat automagiskt kan man släppa lånet och få ett nytt från dhcp-servern. Med statiska går det ju bara hugga ett i samma IP-serie och se om det funkar, men sånt är väl kanske inte så poppis om IPt inte är ditt (eller ens möjligt alla gånger). Dessutom rätt spårbart för bostadsrättsföreningar osv då det bara är att följa patchningen fram till rätt lägenhet. TOR som ni nämner är en proxy som gör att du surfar "genom" ett annat IP nummer och du ser därför ut att ha ett annat IP. Dock inget riktigt byte av IP. Wow, tääääck Pico! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 19 november 2011 Dela Postat 19 november 2011 har inget att göra vill inte göra nått livet sugerr Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 19 november 2011 Dela Postat 19 november 2011 (redigerat) har inget att göra vill inte göra nått livet sugerr Jag har förstått att det är nåt. Men det blir bättre sen. Redigerat 19 november 2011 av Kulturell Figur Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 19 november 2011 Dela Postat 19 november 2011 Jag har förstått att det är nåt. Men det blir bättre sen. Jag trodde du hade lämnat den här tråden, men ändå tar det bara tre minuter för dig att komma med en kommentar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 19 november 2011 Dela Postat 19 november 2011 4 minuter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 19 november 2011 Dela Postat 19 november 2011 4 minuter Är det svar på frågan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 19 november 2011 Dela Postat 19 november 2011 Vilken fråga? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 19 november 2011 Dela Postat 19 november 2011 Vad får dig att besöka ett forum du inte är välkommen på? Du verkar vara destruktiv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 19 november 2011 Dela Postat 19 november 2011 Jag trodde du hade lämnat den här tråden, men ändå tar det bara tre minuter för dig att komma med en kommentar? Nu blev du väl gladare? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 19 november 2011 Dela Postat 19 november 2011 Nu blev du väl gladare? Ja, verkligen. Som jag har längtat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 19 november 2011 Dela Postat 19 november 2011 Ja, verkligen. Som jag har längtat. Det tyx inte bekymra honom öht att folk blir närmast äcklade av honom. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 19 november 2011 Dela Postat 19 november 2011 Det tyx inte bekymra honom öht att folk blir närmast äcklade av honom. Men i hans ögon är ju han perfekt och det är alla andra det är fel på. Se min signatur för bevismaterial t.ex. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 19 november 2011 Dela Postat 19 november 2011 Vem har sagt att jag inte är välkommen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 19 november 2011 Dela Postat 19 november 2011 Vem har sagt att jag inte är välkommen? Så länge det där fanskapet och analogfreak, som olsberg har släppt in för hundrade gången, så att han ska kunna jävlas med alla, inte är här är det bra. Antar att af har tungan så lång upp i röven på denne olsberg numera att han inte behöver hålla sej med toalettpapper längre. Jag vill vara tydlig. Flera personer som har sparkats ut går inte att hålla härifrån. Och det är inte något jag kan göra något åt. Tråkigt att ni håller mig skyldig för det. Trevlig helg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 19 november 2011 Dela Postat 19 november 2011 (redigerat) Jag hade en dialog via mail med Olsberg innan jag kom hit så jag frågade om jag fick komma tillbaka om jag har för avsikt att vara trevlig och undvika att skapa konflikter. Men jag har märkt att det är flera som försöker trigga igång konflikter med mig och det är lite tråkigt. Redigerat 19 november 2011 av Kulturell Figur Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 19 november 2011 Dela Postat 19 november 2011 Du har inte varit trevlig i längsta, och det även utan att någon har försökt trigga igång dig. Alltså bryter du mot villkoret varför du är här. Lögnare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 19 november 2011 Dela Postat 19 november 2011 Du har inte varit trevlig i längsta. Det är subjektivt. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 19 november 2011 Dela Postat 19 november 2011 (redigerat) Jag tycker att jag har varit trevligare mot dig än vad du har varit mot mig och det känner jag mig nöjd med. 🙂 Redigerat 19 november 2011 av Kulturell Figur Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 19 november 2011 Dela Postat 19 november 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 19 november 2011 Dela Postat 19 november 2011 Det är subjektivt. 🙂 Nej, inte direkt. Du tycker alltså att: det du har sagt om/till Micke är trevligt, det fortsatta användandet av "Dinkis" trots hans uttryckliga avsmak för smeknamnet är trevligt det är trevligt att säga att Sadam "är och förblir en destruktiv stackare som drivs av att jävlas med människor" det är trevligt att säga att "DieHard är en stackare som saknar talang. Jag har tyvärr hört när han spelar gitarr. Han är nybörjare och det låter skit." Då har du ju verkligen bevisat vilken idiot du är. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 19 november 2011 Dela Postat 19 november 2011 Jag tycker att jag har varit trevligare mot dig än vad du har varit mot mig och det känner jag mig nöjd med. 🙂 Absolut, men jag ogillar dig väldigt starkt och det är jag väldigt tydlig med. Jag har aldrig haft för avsikt att vara trevlig mot dig. Men kan du inte fråga lite andra människor vem dom tycker är trevligast? Sadam, CHAE, Naymari, Valle, Pico, etc? Jag är uppriktigt intresserad av att se resultatet av en sådan undersökning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 19 november 2011 Dela Postat 19 november 2011 Nej, inte direkt. Du tycker alltså att: det du har sagt om/till Micke är trevligt, det fortsatta användandet av "Dinkis" trots hans uttryckliga avsmak för smeknamnet är trevligt det är trevligt att säga att Sadam "är och förblir en destruktiv stackare som drivs av att jävlas med människor" det är trevligt att säga att "DieHard är en stackare som saknar talang. Jag har tyvärr hört när han spelar gitarr. Han är nybörjare och det låter skit." Då har du ju verkligen bevisat vilken idiot du är. Saker jag har sagt har varit befogat och jag behöver inte försvara mig inför en grupp individer som har som mål att få bort mig härifrån. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 19 november 2011 Dela Postat 19 november 2011 Saker jag har sagt har varit befogat och jag behöver inte försvara mig inför en grupp individer som har som mål att få bort mig härifrån. Det är en annan sak. Du sa att du skulle vara trevlig. Tycker du verkligen det jag radade upp var trevligt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kulturell Figur (oregistrerad) Postat 19 november 2011 Dela Postat 19 november 2011 Absolut, men jag ogillar dig väldigt starkt och det är jag väldigt tydlig med. Jag har aldrig haft för avsikt att vara trevlig mot dig. Såna där uttalanden kanske Olsberg har lite synpunkter på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts