Zakyath Postat 27 september 2011 Postat 27 september 2011 Ăr det bara jag som tycker det lĂ„ter helt förskrĂ€ckligt? Vad tĂ€nkte de? đ
punkrockdude Postat 27 september 2011 Postat 27 september 2011 Du Àr inte ensam. LÄter hela plattan pÄ detta viset sÄ hoppas jag seriöst att Metallica lÀgger ner alla planer pÄ fortsatt karriÀr. Hemskt.
AnthonyS Postat 27 september 2011 Postat 27 september 2011 Du Àr sannerligen inte ensam! Jag FATTAR inte vad som flugit i dem... De Àr nÄgra av mina absoluta favoriter genom hela livet och jag hyser den största kÀrlek till dem - men detta Àr oerhört!
Assar Postat 27 september 2011 Postat 27 september 2011 *lol* Vilket skit! đ Ă va f-n hĂ„ller trummisen pĂ„ med?!? Det lĂ„ter ju som en otajt trummaskin med för mycket kompressor.
CHAE Postat 27 september 2011 Postat 27 september 2011 NĂ€men va f... đłđ Jo, det hĂ€r hĂ„ller jag med om att det faktiskt inte var nĂ„got vidare nĂ„gonstans. /CHAE
BluesBoy Postat 27 september 2011 Postat 27 september 2011 Har aldrig varit nĂ„gon Metallica-fan, men det hĂ€r kan nog vara det vĂ€rsta jag hört. đ
mats77 Postat 27 september 2011 Postat 27 september 2011 Usch. Mina genom tiderna största idoler. Och sÄ gör de sÄ hÀr.
MrBluesman Postat 27 september 2011 Postat 27 september 2011 Haha! Jag var tvungen att gĂ„ in pĂ„ Metallicas websida för att kolla om det verkligen var pĂ„ riktigt. đ Shit, vilken pretantiös dynga! Trummorna Ă€r ju helt sjukt otajta!
Tom Hedlund Postat 27 september 2011 Postat 27 september 2011 Vill verkligen gilla det hÀr. Men... va fan.
joachime Postat 27 september 2011 Postat 27 september 2011 Funderade pÄ det hÀr med megakÀndisskap och artistisk frihet hÀromdagen. InsÄg att om man nu ska fÄ göra det som faller en in pÄ mega-nivÄ sÄ mÄste det bli en platta pÄ det. Hur fÄr man annars Lou Reed och Metallica att hÀnga i en studio i ett par veckor/mÄnader? Helt enkelt. MegakÀndisskap Àr inte biljetten till artistisk frihet. Vill ni ha fler exempel? Se pÄ Mick Jagger och Dave Stewarts Superheavy.
KillwithSkill Postat 27 september 2011 Postat 27 september 2011 Hörde skiten för nÄn vecka sen! Och det Àr verkligen pruttdÄligt! Lirat trummor i mer Àn 30 Är OCH blir bara sÀmre Ä sÀmre?! Att han inte skÀms?
KillwithSkill Postat 27 september 2011 Postat 27 september 2011 http://www.youtube.com/watch?v=9xmLIYREjF8 HÀr Battery med Dave Lombardo pÄ hinkarna dÄ Ullgrisen var sjuk! Visst han sÀtter inte alla markeringarna men det kan ju bero pÄ att man inte kan alla breaksen. NÀr det kommer till grund & botten vad det gÀller sjÀlva trumspelet sÄ driver det pÄ sÄ in i helvete att dom andra har svÄrt att hÀnga med. SÄ hÀr lÀt ju Metallica nÀr dom var unga och hungriga!
debatt Postat 27 september 2011 Postat 27 september 2011 Jag Ă€r ganska övertygad om att de sjĂ€lva Ă€r mycket nöjda. Lou Reed vill förmodligen att det ska lĂ„ta lite stötigt sĂ„dĂ€r. Har ni inte hört plattor med Velvet Underground t.ex. med sina obefogade tempostegringar pĂ„ sina stĂ€llen? Jag har hört tiotusen lĂ„tar som Ă€r sĂ€mre Ă€n detta. Ăven om jag inte kommer att köpa det.
AnthonyS Postat 28 september 2011 Postat 28 september 2011 HĂ€r Battery med Dave Lombardo pĂ„ hinkarna dĂ„ Ullgrisen var sjuk! Visst han sĂ€tter inte alla markeringarna men det kan ju bero pĂ„ att man inte kan alla breaksen. NĂ€r det kommer till grund & botten vad det gĂ€ller sjĂ€lva trumspelet sĂ„ driver det pĂ„ sĂ„ in i helvete att dom andra har svĂ„rt att hĂ€nga med. SĂ„ hĂ€r lĂ€t ju Metallica nĂ€r dom var unga och hungriga! Ja sĂ„dĂ€r Ă€r man ju inte riktigt van vid att det lĂ„ter. Det brukar vara betydligt mer... Swing..? âșïž
crillemannen Postat 28 september 2011 Postat 28 september 2011 (redigerat) http://www.youtube.com/watch?v=9xmLIYREjF8 HĂ€r Battery med Dave Lombardo pĂ„ hinkarna dĂ„ Ullgrisen var sjuk! Visst han sĂ€tter inte alla markeringarna men det kan ju bero pĂ„ att man inte kan alla breaksen. NĂ€r det kommer till grund & botten vad det gĂ€ller sjĂ€lva trumspelet sĂ„ driver det pĂ„ sĂ„ in i helvete att dom andra har svĂ„rt att hĂ€nga med. SĂ„ hĂ€r lĂ€t ju Metallica nĂ€r dom var unga och hungriga! HAHAHA ja jĂ€vlar. SĂ ska dubbelkaggarna lĂ„ta efter solot dĂ€r đ Fan helt spikrakt. LĂ„ter bara flapp flapp gödde!!! Redigerat 28 september 2011 av crillemannen
kennethf (oregistrerad) Postat 28 september 2011 Postat 28 september 2011 (redigerat) ... Redigerat 6 juli 2012 av kennethf
DigRules Postat 28 september 2011 Postat 28 september 2011 Hoppsan, Lou Reed verkar ha skaffat sig ett band. đ Jag Ă€r inget Ă€kta Metallica-fan dĂ„ jag tycker det bĂ€sta dom gjort Ă€r The Black Album och Load-skivorna, men detta lĂ„ter betydligt intressantare Ă€n de tvĂ„ senaste dyngslĂ€ppen St Anger och Death Magnetic i alla fall. Att Larsa Ă€r en skittrummis vet ju alla, men killen verkar Ă€ndĂ„ ha fĂ„tt en ny spons pĂ„ cymbaler, inte illa jobbat av dansken mĂ„ste man sĂ€ga.
KillwithSkill Postat 28 september 2011 Postat 28 september 2011 HAHAHA ja jĂ€vlar. SĂ ska dubbelkaggarna lĂ„ta efter solot dĂ€r đ Fan helt spikrakt. LĂ„ter bara flapp flapp gödde!!! Det roliga Ă€r ju oxĂ„ att han lirar pĂ„ Ulrich trummor! DET brukar ju vara en del bromsande dĂ„ man inte fĂ„r spela pĂ„ ens egna grejer... âșïž
therocker Postat 28 september 2011 Postat 28 september 2011 Jag Ă€r ganska övertygad om att de sjĂ€lva Ă€r mycket nöjda. Lou Reed vill förmodligen att det ska lĂ„ta lite stötigt sĂ„dĂ€r. Har ni inte hört plattor med Velvet Underground t.ex. med sina obefogade tempostegringar pĂ„ sina stĂ€llen? Jag har hört tiotusen lĂ„tar som Ă€r sĂ€mre Ă€n detta. Ăven om jag inte kommer att köpa det. TempoförĂ€ndringar Ă€r vĂ€l en sak men hĂ€r Ă€r ju bara trummisen som Ă€r i otakt? Sen skulle JAG kunna mixa detta bĂ€ttre! Trummorna lĂ„ter mer plast Ă€n nĂ„gonsin och ligger helt för sig sjĂ€lva. SvĂ„rt att tro att man VILL att det ska lĂ„ta sĂ„ hĂ€r, dom mĂ„ste varit rejĂ€lt pĂ„verkade hela gĂ€nget inklusive skivbolaget som pressade skivan.
Stinkey Zwei Postat 30 september 2011 Postat 30 september 2011 Jag Ă€r ganska övertygad om att de sjĂ€lva Ă€r mycket nöjda. Lou Reed vill förmodligen att det ska lĂ„ta lite stötigt sĂ„dĂ€r. Har ni inte hört plattor med Velvet Underground t.ex. med sina obefogade tempostegringar pĂ„ sina stĂ€llen? Jag har hört tiotusen lĂ„tar som Ă€r sĂ€mre Ă€n detta. Ăven om jag inte kommer att köpa det. Har du hört tiotusen lĂ„tar som Ă€r sĂ€mre?? I dare you to name ten!! (Och jag har Ă€ndĂ„ varit Lou Reed fan sen ca 69-70)
Becker Postat 30 september 2011 Postat 30 september 2011 Hörde klippet sĂ„ sent som idag.. Metallica har varit mina stora idoler sedan jag upptĂ€ckte dem runt 84 men det hĂ€r var fanimej inte bra alltsĂ„! Samtidigt blir jag nyfiken att höra hur hela skivan kommer att lĂ„ta... Mycket orovĂ€ckande dock. Som sagt, Lars blir bara sĂ€mre o sĂ€mre pĂ„ att lira trummor, pinsamt đ Tacka vetta Joey Jordison bakom trummorna đ http://www.youtube.com/watch?v=qZQG4lCaKPc&feature=related
crillemannen Postat 30 september 2011 Postat 30 september 2011 ^ Joey Ă€r ju en bra trummis men det dĂ€r var inte det bĂ€sta. Lombardo Ă€gde battery dĂ€rimot đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.