Jump to content
Annons

Nätagget pajade - vad ska jag köpa för modell?


mösken

Recommended Posts

För ett tag sedan dog min dator. Proppen gick och det luktade lite bränt från datorn. En liten felsökning pekade mot nätaggregatet, som jag nu ska byta ut. Märket på mitt förra nätagg var Arctic Cooling och modellen AX-500X. Jag gillade det eftersom det var förhållandevis tyst. Men nu när jag ska köpa nytt känner jag mig rådvill. Jag kan ju inte ett skit om nätaggregat. Vill därför ha råd och tips inför köpet. Någon som är insatt?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag har ett Seasonic 430W som är tyst och bra (det är min hd som låter mest nuförtiden trots att den är upphängd i gummislang), dom är väl inte så billiga dock. Corsair har rekats på en del nörd-forum jag läst, och jag har för mig att sweclockers hade ngn test för ett tag sedan.

Link to comment
Dela på andra sajter

jag har ett zalman zm600-hp på 600 watt i oöppnad förpakning (inplastad) som du kan få köpa.

jag valde det när jag byggde min musik dator men det gick sönder precis innan 3 års garantin gick ut så jag fick ett nytt men hade redan hunnit köpa ett nytt.

du kan få det för 600:- + frakt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...