Jump to content
Annons

Vill ha fler spår för VST:is..!


pxm

Recommended Posts

Jag har en AI variant av CuBase-den tilllåter mig bara att ha två stycken VST:i spår samtidigt....

Sedan måste jag bounca..(eller hur f_n det nu stavas??)

Nu har jag sett att CuBase Essentials 5 säljs billigt och funderar starkt på att köpa ett men vill veta litet mer

.Främst-

tilllåter det mig att ha fler VST.i s igång samtidigt och i så fall , hur många????

vad är det mer för skillnader ????

mvh

:rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag har en AI variant av CuBase-den tilllåter mig bara att ha två stycken VST:i spår samtidigt....

Sedan måste jag bounca..(eller hur f_n det nu stavas??)

Nu har jag sett att CuBase Essentials 5 säljs billigt och funderar starkt på att köpa ett men vill veta litet mer

.Främst-

tilllåter det mig att ha fler VST.i s igång samtidigt och i så fall , hur många????

vad är det mer för skillnader ????

mvh

:rolleyes:

Hej du kan alltid ladda vst via audio track

Cubase Essential 5 Cubase AI 5 Cubase LE 5

Simultaneous Playback of Audio Tracks 64 48 48

Physical Inputs / Outputs 32 16 16

Midi tracks. Unlimited 64 64

Instrument tracks Unlimited 16 8

VST Instrument slots 16 2 0

MIDI Plug-in Slots 4 0 0

Instrument Sounds 706 135 25

Cubase essential 5 finns Snart inte mer eftersom cubase 6 essential har kommit, samt att det kommer cubase ai6. Det kostar ca 1200 kr att beställa cubase 6 artist skolversion/ och c:a 2000kr dur cubase 6 full version( med dongle) från usa. Och vissa bryr sig inte om att kolla om du studerar, och mig veterligen kollar inte cubase det när du reggar programmet.

Mvh

Redigerat av Henber77
  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...