Jump to content
Annons

MYCKET ful låt med hitvarning!


Ploghbill

Recommended Posts

Jag har gjort en låt alldeles själv som handlar om min kära kompis Julius. Mycket internskämt, men ändå! Kolla in o kommentera! Den kanske sätter sig hähä...

LÅTNAMN: Julle, vem vill du ha?

ARTIST/GRUPP: MR. BIGG

GENRE: Plojrock

LÅTLÄNGD: 3:22

KOMPOSITÖR: Johan Schuster

PRODUCENT: Johan Schuster

EV. MEDVERKANDE: Inte en käft, förutom jag då.

INSPELNINGSÅR: 2005

FORMAT: MP3

STORLEK: 4.2 MB

STATUS: Färdig demolåt

LÅTLÄNK: http://www.kratern.se/~erik/ploghbill/Julle

På länken finns låten + text!

MVH Johan Schuster

P.S Denna låten gjorde jag på 30 minuter en gång när jag satt i studion o var för bakfull för att skrika in sång på ett seriöst projekt jag även pysslar med! ROKK ON

😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 71
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Tråkigt att inte fler verka vilja kommentera detta mästerverk... 😳

Lugn i stormen, vi ska skriva egna låtar, jobba, kolla på tv, snyta ungarna, supa, tvätta bilen, ha firmafest, åka på semester, sniffa lim, handla mat, träna hockey och däremellan hinna gå på muggen flera gånger per dag....

Kommentar:

Bort med Julle, in med något allmängiltigt om försmådd kärlek och det är hit-risk.

Bra jobbat!

®

Link to comment
Dela på andra sajter

Lindebergmusic (oregistrerad)

Helkul!

Jag instämmer med kommentarerna ovan! Upp med sången lite (Brukar få den kommentaren själv hehe).

Nu blev jag sugen att dista min gitarrer mer 😱

Ös på!

Johan

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för all nice kritik.

Jo jag pular med lite seriösa grejjor med. Kolla http://www.kratern.se/~erik/ploghbill o ladda hem Blinded Colony - Swallow and sleep. Dock ej färdigmixat. Jag som sjunger/skriker där!

Ni kan även ladda hem SKÖRDA - A hell out of Eden där jag lirar gitarr o sjunger o skriver musiken. Dock ej mixat.

Ploghbill, är ett gammalt soloprojekt jag hade där jag lirar allt.

Nu har ni o göra hähä. 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Sitter och lyssnar på Blinded Colony - Shallow and sleep och är helt klart imponerad. Låter hårt, och låter svenskt. Klart mysigt! Får lite In Flames/Haunted/etc.-vibbar av det. Lyckades hitta er hemsida också 😄

Redigerat av Lethal
Link to comment
Dela på andra sajter

nattvaktaren (oregistrerad)
En gallup undersökning för betyg borde snart med komma upp om Admin går med på det 😉

Nej, det går tyvärr inte eftersom Hacke helt själv fyllt hela skojmusikkvoten fram till 2007.

Link to comment
Dela på andra sajter

baloo (oregistrerad)

hits for kids a la schalger.. bra som fan.. skulle inte bli förvånad om jag hörde den på radio lr nått.. lr såg dig på tv lr nått... vänta.. 😲

LÅT MIG BLI DIN GITTARIST! jaa!!! nu har jag min chans att äntligen bli känd!!!! DU är min motorväg till hollywood! MOHAHA! Dennis Rodman, här kommer jag!!!

aja.. bra jobbat.. du måste ju typ va utbildad lr nått... själv sitter jag o sliter dag för dag för att förstå hur man får in musiken från instrumentet man spelar på in i datorn o ut i hörlurarna 🙂

Redigerat av baloo
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...