Jump to content
Annons

MYCKET ful låt med hitvarning!


Ploghbill

Recommended Posts

  • 1 månad senare...
Annons
  • Svar 71
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Coolt. Från forumnörd till billboardhitsproducent. Kanske nåt att göra artikel/intervju av i Studio... 🙂

Already on it - Johan intervjuades i höstas, artikel kommer i nästa nummer 🙂

Nu är av naturliga skäl inte artikelns fokus på Johan som forumnörd... Tror inte det är vad han vill associeras med idag.

Men jag håller med - det är både kul och coolt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha, skitkul låt Linus. Bra gjort!

Nej nej, det är Johan som gjort låten. Jag ordnade bara en ny mirror eftersom den gamla länken slutade att fungera.

Link to comment
Dela på andra sajter

Already on it - Johan intervjuades i höstas, artikel kommer i nästa nummer 🙂

Nu är av naturliga skäl inte artikelns fokus på Johan som forumnörd... Tror inte det är vad han vill associeras med idag.

Men jag håller med - det är både kul och coolt!

Hade lite magkänsla att så kanske var fallet... kul! 🙂

Förstår att artikeln såklart inte handlar om Johan som forumnörd 🙂 men för de som ännu inte har lyckats och drömmer om att göra det, tror jag det är minst lika intressant och inspirerande att höra om resan från okänd till etablerad. Dvs få insikt i HUR man lyckats snarare än bara ATT man lyckats. Bara det faktum att han hängde här för några år sedan och numera skriver hits till Pink, Britney, Usher, m.fl tror jag kan funka som morot för många. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...
  • 1 år senare...

Detta är jag väldigt intresserad av att höra så om någon sitter på denna, eller någon annan av ploghbills låtar för den delen så vore det otroligt snällt om de läggs upp. Detta borde väl intressera många som hänger här inne.

Redigerat av jakestully
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...