Hannibaljann Posted February 13, 2005 Share Posted February 13, 2005 Nu helt plötsligt, som en blixt från klar himmel, har mitt Cubase SX (okej visst det crackat) v2.2.0.33 börjat krasha. När man startar det fungerar det i sisådär 10 min, även om det kan gå riktigt långsamt allting man gör, men sedan helt plötsligt stannar det. ? Was? Jag kör ReWire men jag tror det blir samma sak utan. Så vad kan det bero på? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hackeman Posted February 13, 2005 Share Posted February 13, 2005 Crackade program är inget som du får hjälp med på detta forumet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dbd Posted February 13, 2005 Share Posted February 13, 2005 Jo du kan få hjälp av mig. Kolla dina plugins, det är oftast de som strular. Testa att avaktivera plugins ur projektet tills det börjar fungera igen, så brukar du kunna isolera problemet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hannibaljann Posted February 13, 2005 Author Share Posted February 13, 2005 Crackade program är inget som du får hjälp med på detta forumet. Eftersom jag egentligen är emot allt vad piratkopiering heter skulle jag antagligen inte svarat heller. Tack ändå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hackeman Posted February 13, 2005 Share Posted February 13, 2005 Jo du kan få hjälp av mig. Kolla dina plugins, det är oftast de som strular. Testa att avaktivera plugins ur projektet tills det börjar fungera igen, så brukar du kunna isolera problemet. Kul. Hade på känn att någon i trotsåldern skulle svara bara för att... ja, varför? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dbd Posted February 13, 2005 Share Posted February 13, 2005 Kul. Hade på känn att någon i trotsåldern skulle svara bara för att... ja, varför? Käft din paragrafryttare 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
hackeman Posted February 13, 2005 Share Posted February 13, 2005 Kul. Hade på känn att någon i trotsåldern skulle svara bara för att... ja, varför? Käft din paragrafryttare 🙂 Jag klistrade in dig och denna tråden här. Hoppas ok. 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
dbd Posted February 13, 2005 Share Posted February 13, 2005 Kul. Hade på känn att någon i trotsåldern skulle svara bara för att... ja, varför? Käft din paragrafryttare 🙂 Jag klistrade in dig och denna tråden här. Hoppas ok. 🙂 Haha lugnt 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Mr Posted February 13, 2005 Share Posted February 13, 2005 Passade på att lägga upp allihopa här... Motsatsen Link to comment Share on other sites More sharing options...
trancer Posted February 24, 2005 Share Posted February 24, 2005 Passade på att lägga upp allihopa här... Motsatsen Tycker jag är bättre 😆 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duende Posted February 25, 2005 Share Posted February 25, 2005 hör ru duu Hacke® man. 🙂🙁😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
hackeman Posted February 25, 2005 Share Posted February 25, 2005 hör ru duu Hacke® man. 🙁😄😄 Det var då det, när man finnig tonåring. Nu är jag vuxen, snäll och laglydig. 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts