Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tjena alla Band och Övriga:)!

Jag Àr en 18 Ärig snubbe som har massor av gig kontakter hÀr i Linköping! Om ni har ett band eller Àr med i ett band som gÀrna skulle vilja komma ut och spela sÄ finns jag hÀr! Det enda kravet Àr att det lÄter bra och att ni kÀnner att ni Àr redo för GIG liksom! Vid intresse svara pÄ denna trÄd!!

• Gilla 1
Annons
Postat

hehe, inte snĂ€llt Ă„ försöka konkurrera ut Kaj sĂ„dĂ€r 😄

HAHAAA nja tĂ€nkte mest liksom vara schysst och hjĂ€lpa till med mer oetablerade band liksom men om kaj Ă€r bĂ€ttre sĂ„ fĂ„r ni givetvis ta kontakt med han!!!🙂

Postat

Har du kontakter som gillar psytrance sĂ„ visst, gĂ€rna 😉

HÀr Àr ett exempel pÄ hur det kan lÄta

http://www.ubetoo.com/psytrance/46097

jarÄÄ detta skulle absolut passa pĂ„ nĂ„n natt club finns mĂ„nga hĂ€r i Linköping som kör olika events och grejer den scenen jag har mest kontakt med Ă€r musikhuset Skylten och dom ska arra mera klubbar nu under kommande höst tex sĂ„ absolut dĂ€r kan du fĂ„r spelningar!!!🙂 Om du till och med bor i Linköping fundera pĂ„ att gĂ„ med i en dj förening som heter Sensus4djs dom kommer ocksĂ„ ha spelningar!!🙂 Bland annat nĂ€sta vecka pĂ„ skolavsluining för mellanstadiet och Keep it loud festival hĂ€r i Linköping!

Postat

jarÄÄ detta skulle absolut passa pĂ„ nĂ„n natt club finns mĂ„nga hĂ€r i Linköping som kör olika events och grejer den scenen jag har mest kontakt med Ă€r musikhuset Skylten och dom ska arra mera klubbar nu under kommande höst tex sĂ„ absolut dĂ€r kan du fĂ„r spelningar!!!🙂 Om du till och med bor i Linköping fundera pĂ„ att gĂ„ med i en dj förening som heter Sensus4djs dom kommer ocksĂ„ ha spelningar!!🙂 Bland annat nĂ€sta vecka pĂ„ skolavsluining för mellanstadiet och Keep it loud festival hĂ€r i Linköping!

Kör inte Republik och Monarki lĂ€ngre (Norpan/Linkan)? Fast det kanske Ă€r klubbarna för inbördes beundran bara för att det Ă€r student-prylar? 😕

sadomachine (oregistrerad)
Postat

Linköping har vi inte spelat i......

Finns det nÄgot bra stÀlle för synth/industri/metal sÄ vore det ju kul.

www.myspace.com/violentworkofartofficial

Postat

TJENAAA Igen

OBSERVERA!!! Att jag vill ha en LÀnk dÀr jag kan lyssna pÄ erat/ditt bands lÄtar dels för att föröska avgöra vilken scen/place ni kan passa att lira pÄ men ocksÄ för att faktiskt lyssna pÄ hur bra ni Àr! Dom som JAG tycker Àr Bra och har sköan lÄtar Osv kommer jag sicka ett PM till pÄ denna sida om ni inte har fÄtt ett PM av mig sÄ Àr det inte för att ni Àr DÄliga utan att jag antingen inte tycker att det Àr tillrÀckligt. Eller för att jag faktiskt inte har nÄt stÀlle dÀr ni skulle passa in att spela pÄ! Jag försöker sÄ gÄtt jag kan och jag hoppas att ni har respekt för detta! Om jag har en frÄga sÄ sickar jag Àven dÄ ett PM till er!

MVH: Darkofhell

PS: Som sagt hoppas jag att ni har förstĂ„else för detta och att ni skriver in erat band hĂ€r iaf för man vet inte för man har testat!🙂

Postat

Linköping har vi inte spelat i......

Finns det nÄgot bra stÀlle för synth/industri/metal sÄ vore det ju kul.

www.myspace.com/violentworkofartofficial

JĂ€jj! Kommer ihĂ„g för nĂ„t Ă„r sen nĂ€r ni delade ut skivor pĂ„ arvikafestivalen. Har fortfarande kvar den, diggar er musik! 🙂

Postat

KÀnner ni för en bitpopkonsert med rock-ös sÄ finns vi tillgÀngliga! (lÀnk i signatur)

sadomachine (oregistrerad)
Postat

JĂ€jj! Kommer ihĂ„g för nĂ„t Ă„r sen nĂ€r ni delade ut skivor pĂ„ arvikafestivalen. Har fortfarande kvar den, diggar er musik! 🙂

Kul att fÄ höra lite kommentarer pÄ den plattan...., vi delade ut 600 stycken gratis!

• 4 veckor senare...
Postat (redigerat)

Vi skulle gÀrna spela i Linköping! Kolla in oss pÄ www.myspace.com/reachingforone och

Redigerat av Oumie
Postat

Haj!

VÄrt band skulle kunna bjuda pÄ lite mysig brittpop!

Kolla in oss pÄ Facebook: Facebook.com/thedotsofficial

Postat

Titta gÀrna om detta Àr intressant. LÀnkar till musik och annan info finns pÄ vÄr hemsida, theelliots.se

/C

Postat

Vi i The Rockford Heroes kommer nog kÀnna oss lagom fÀrdigrepade för att börja gigga framÄt hösten. Finns det nÄgot dÄ Àr vi klart intresserade!

LÀnk med lÄtar

• 1 mĂ„nad senare...
Postat

NU Àr det sÄ att denna trÄden Àr stÀngdddd!! jag kommer inte ta ut nÄt mer band och kontakten har dragit sig tillbaka vi har valt band som kommer fÄ komma att spela och inga mer kommer kunna sÄledes fÄ chansen sÄ tackar för visat intresse!!

Mvh Darkofhell

Postat

Jösses, sÄ ni har stÀngt Linköping? HÄrda bud.

Raka puckar, musik rÀcker gott en gÄng om Äret i Linköping!

Postat

kontakten har dragit sig tillbaka vi har valt band

har massor av gig kontakter hÀr i Linköping!

😳

• 8 mĂ„nader senare...
Postat (redigerat)

Tjena alla Band och Övriga:)!

Jag Àr en 18 Ärig snubbe som har massor av gig kontakter hÀr i Linköping! Om ni har ett band eller Àr med i ett band som gÀrna skulle vilja komma ut och spela sÄ finns jag hÀr! Det enda kravet Àr att det lÄter bra och att ni kÀnner att ni Àr redo för GIG liksom! Vid intresse svara pÄ denna trÄd!!

Tjena har ett band vid namn Stains, vi spelar hÄrdrock och Àr vÀldigt intresserade! kolla in oss!

Facebook-

Facebook- http://www.facebook.com/StainsOnline

Spotify- http://open.spotify.com/artist/4kILM53MdQwX5YIJGJJY1l

Myspace- http://www.myspace.com/StainsOnline

Mail- stains@hotmail.se

iTunes: http://itunes.apple.com/se/artist/stains/id435063031

Redigerat av Fusion
Postat

NU Àr det sÄ att denna trÄden Àr stÀngdddd!! jag kommer inte ta ut nÄt mer band och kontakten har dragit sig tillbaka vi har valt band som kommer fÄ komma att spela och inga mer kommer kunna sÄledes fÄ chansen sÄ tackar för visat intresse!!

Mvh Darkofhell

TrÄden "stÀngdes" förra sommarn tycker jag det ser ut som...

Postat

TrÄden "stÀngdes" förra sommarn tycker jag det ser ut som...

Rykten gÄr att Linköping öppnar portarna igen för en sista spelning.

• 3 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.