Jump to content
Annons

Vill Du Ha En Kontakt som Fxar gigs Till DITT BAND!


Darkofhell

Recommended Posts

Tjena alla Band och Övriga:)!

Jag är en 18 årig snubbe som har massor av gig kontakter här i Linköping! Om ni har ett band eller är med i ett band som gärna skulle vilja komma ut och spela så finns jag här! Det enda kravet är att det låter bra och att ni känner att ni är redo för GIG liksom! Vid intresse svara på denna tråd!!

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Har du kontakter som gillar psytrance så visst, gärna 😉

Här är ett exempel på hur det kan låta

http://www.ubetoo.com/psytrance/46097

jaråå detta skulle absolut passa på nån natt club finns många här i Linköping som kör olika events och grejer den scenen jag har mest kontakt med är musikhuset Skylten och dom ska arra mera klubbar nu under kommande höst tex så absolut där kan du får spelningar!!!🙂 Om du till och med bor i Linköping fundera på att gå med i en dj förening som heter Sensus4djs dom kommer också ha spelningar!!🙂 Bland annat nästa vecka på skolavsluining för mellanstadiet och Keep it loud festival här i Linköping!

Link to comment
Dela på andra sajter

jaråå detta skulle absolut passa på nån natt club finns många här i Linköping som kör olika events och grejer den scenen jag har mest kontakt med är musikhuset Skylten och dom ska arra mera klubbar nu under kommande höst tex så absolut där kan du får spelningar!!!🙂 Om du till och med bor i Linköping fundera på att gå med i en dj förening som heter Sensus4djs dom kommer också ha spelningar!!🙂 Bland annat nästa vecka på skolavsluining för mellanstadiet och Keep it loud festival här i Linköping!

Kör inte Republik och Monarki längre (Norpan/Linkan)? Fast det kanske är klubbarna för inbördes beundran bara för att det är student-prylar? 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

sadomachine (oregistrerad)

Linköping har vi inte spelat i......

Finns det något bra ställe för synth/industri/metal så vore det ju kul.

www.myspace.com/violentworkofartofficial

Link to comment
Dela på andra sajter

TJENAAA Igen

OBSERVERA!!! Att jag vill ha en Länk där jag kan lyssna på erat/ditt bands låtar dels för att föröska avgöra vilken scen/place ni kan passa att lira på men också för att faktiskt lyssna på hur bra ni är! Dom som JAG tycker är Bra och har sköan låtar Osv kommer jag sicka ett PM till på denna sida om ni inte har fått ett PM av mig så är det inte för att ni är Dåliga utan att jag antingen inte tycker att det är tillräckligt. Eller för att jag faktiskt inte har nåt ställe där ni skulle passa in att spela på! Jag försöker så gått jag kan och jag hoppas att ni har respekt för detta! Om jag har en fråga så sickar jag även då ett PM till er!

MVH: Darkofhell

PS: Som sagt hoppas jag att ni har förståelse för detta och att ni skriver in erat band här iaf för man vet inte för man har testat!🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Linköping har vi inte spelat i......

Finns det något bra ställe för synth/industri/metal så vore det ju kul.

www.myspace.com/violentworkofartofficial

Jäjj! Kommer ihåg för nåt år sen när ni delade ut skivor på arvikafestivalen. Har fortfarande kvar den, diggar er musik! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

sadomachine (oregistrerad)

Jäjj! Kommer ihåg för nåt år sen när ni delade ut skivor på arvikafestivalen. Har fortfarande kvar den, diggar er musik! 🙂

Kul att få höra lite kommentarer på den plattan...., vi delade ut 600 stycken gratis!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
  • 1 månad senare...

NU är det så att denna tråden är stängdddd!! jag kommer inte ta ut nåt mer band och kontakten har dragit sig tillbaka vi har valt band som kommer få komma att spela och inga mer kommer kunna således få chansen så tackar för visat intresse!!

Mvh Darkofhell

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 8 månader senare...

Tjena alla Band och Övriga:)!

Jag är en 18 årig snubbe som har massor av gig kontakter här i Linköping! Om ni har ett band eller är med i ett band som gärna skulle vilja komma ut och spela så finns jag här! Det enda kravet är att det låter bra och att ni känner att ni är redo för GIG liksom! Vid intresse svara på denna tråd!!

Tjena har ett band vid namn Stains, vi spelar hårdrock och är väldigt intresserade! kolla in oss!

Facebook-

Facebook- http://www.facebook.com/StainsOnline

Spotify- http://open.spotify.com/artist/4kILM53MdQwX5YIJGJJY1l

Myspace- http://www.myspace.com/StainsOnline

Mail- stains@hotmail.se

iTunes: http://itunes.apple.com/se/artist/stains/id435063031

Redigerat av Fusion
Link to comment
Dela på andra sajter

NU är det så att denna tråden är stängdddd!! jag kommer inte ta ut nåt mer band och kontakten har dragit sig tillbaka vi har valt band som kommer få komma att spela och inga mer kommer kunna således få chansen så tackar för visat intresse!!

Mvh Darkofhell

Tråden "stängdes" förra sommarn tycker jag det ser ut som...

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...