Jump to content
Annons

EZ-drummer groovins.?midifiler..


pxm

Recommended Posts

Jag har använt alla groovins och demos samt modifierat dem i editorn -bytt hastigheter osv

i all oändlighet nu och har tröttnat på dem.Grejjen är att jag inte allas är någon trummis och har svårt att

få groovins/solos att låta.Detta är det enda jag använder(nästan)förutom Congas ibland..

Nu undrar jag om det finns färdiga midifiler för groovins att ladda hem någonstans ifrån som funkar med

EZ-drummer.Har googlat men utan något nyttigt resultat.

Vill att trummorna alltid skall vara aktiva och dynamiska så en vanlig kort loop är ganska tråkig tycker jag.

Tacksam för hjälp..

mvh

rolleyes.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

ja-tack-den verkar bättre-sidan jag hittade inhöll en massa länkar till hela midilåtar.går ju i o f s att sno ett groovin men.......

rolleyes.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Ludde46 (oregistrerad)

Tack för länken till grovmoonkey......pasar perfekt för mig och mitt nyinköpta ezdrummer ( fast jag fattas lite slagverk(percussion)) i ez drummer

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns ett pack att köpa från Toontrack till EZ-drummer som heter Latin Precussion och som innehåller mycket olika slagverk.

rolleyes.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...