Jump to content
Annons

Ny flicka registrerad! (rätt denna gång)


Akilom (oregistrerad)

Recommended Posts

Akilom (oregistrerad)

tjo! efter att ha hängt på addic(min pojkvän) o co på irl-träffen i växjö, tänkte jag: Wöhöööw! vad mysigt,

så sprang jag hem och registrerade mig på forumet.

jag heter sara och går musikutbildning i hultsred. bosatt i vimmerby. är tillsammans med rå-metal-musik-nörden addic. jag själv är lite smyg nörd jag med... hehe. inom musik-hobbyn är gitarren, trummerna och sången mina hjärtegull. även om musik är finfint så vill jag inrikta mig mer mot bild o konst i framtiden. många framtidsplaner, bla göteborg med addic;)

very romantic.

det var allt från mig mvh Sara.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 70
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Åh, ännu mer Vimmerby/Hultsfred på forumet! Välkommen! 🙂

(Snart är det inte bara Stockholm, Malmö/Lund och Växjö som har lite starkare fäste 😆 )

Link to comment
Dela på andra sajter

Välkommen. Bara bra att fler tjejer dyker upp här.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!!!

Nördar? Att det finns för få???

Det finns massor med nördar här, med mig inblandad, det är bara att dom inte vågar erkänna det!!!

Välkommen!

Nördar finns här i överflöd! 🙂

Men nördor är sällsynta!

Välkommen förresten! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Träffar sällan folk i det verkliga livet. Jag är ett litet datorvirus som lever här på forumet. Det är bara tur att jag då och då lyckas komma över en kropp och ge mig ut på krogen för att få mig lite öl.

Link to comment
Dela på andra sajter

Träffar sällan folk i det verkliga livet. Jag är ett litet datorvirus som lever här på forumet. Det är bara tur att jag då och då lyckas komma över en kropp och ge mig ut på krogen för att få mig lite öl.

Men du viruset!

Kan du inte hitta en bättre kropp än Nekos är det väl bättre att stanna i datorn?

🙂😆😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Träffar sällan folk i det verkliga livet. Jag är ett litet datorvirus som lever här på forumet. Det är bara tur att jag då och då lyckas komma över en kropp och ge mig ut på krogen för att få mig lite öl.

Men du viruset!

Kan du inte hitta en bättre kropp än Nekos är det väl bättre att stanna i datorn?

🙂😆😆

Nae, allvarligt. Det är sällan jag träffar folk med likartade intressen i verkligeten som kryper in på forum som detta.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...