Jump to content
Annons

Gött mos


Olabero

Recommended Posts

Tjena.

Ola heter jag. 26 år fyllda.

Håller på ganska mycket med musik, är dock ej något ess när det gäller just studioteknik.

Lirar väl mest gitarr antar jag, men jag försöker att breda mig och toucha lite på andra instrument. Tog upp säckpipan för ett gäng år sedan, och inte den skottska modellen som många kanske tänker på direkt utan den svenska. Den modellen är mindre och låter mycket mjukare än den gälla tonen man får ur en skottsk pipa.

Jobbar som "rockkonsulent" på ett ställe där jag bor som heter Musikforum, (Bör ni kolla in, www.musikforum.nu, gratis reklam!), jobbade tidigare lite på sweden rock festival som scenchef.

Är även utbildad fritidsledare.

Känns som om jag skriver ett personligt brev, men det är alltid trevligt att presentera sig om man är ny på något ställe:D

Ja, detta är jag, typ

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Tjena.

Ola heter jag. 26 år fyllda.

Håller på ganska mycket med musik, är dock ej något ess när det gäller just studioteknik.

Lirar väl mest gitarr antar jag, men jag försöker att breda mig och toucha lite på andra instrument. Tog upp säckpipan för ett gäng år sedan, och inte den skottska modellen som många kanske tänker på direkt utan den svenska. Den modellen är mindre och låter mycket mjukare än den gälla tonen man får ur en skottsk pipa.

Jobbar som "rockkonsulent" på ett ställe där jag bor som heter Musikforum, (Bör ni kolla in, www.musikforum.nu, gratis reklam!), jobbade tidigare lite på sweden rock festival som scenchef.

Är även utbildad fritidsledare.

Känns som om jag skriver ett personligt brev, men det är alltid trevligt att presentera sig om man är ny på något ställe:D

Ja, detta är jag, typ

Svensk säckpipa!!! Du impar från start!

Välkommen hit!

Link to comment
Dela på andra sajter

Welcome!

Kan du spela även skotsk säckpipa?

Jag har en fullt spelbar "sovenirmodell" (halv storlek),

för den som kan. Inte till salu.

😲