Jump to content
Annons

Hej Bullen...


dbd

Recommended Posts

Annons
maxmaxmax (oregistrerad)

va. frivilligt?!

det får du söka för.

och så kan du berätta om det där med "myspinnen" när du rattar modularen. det kan ju inte heller vara helt normalt.

Redigerat av maxmaxmax
Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag lyssnat på Svenska Marinens Marscher hela kvällen, och visslar med i de pampiga partierna. Är jag onormal?

Jag tycker det känns hyfsat normalt, hade varit illa ifall det varit Sovjets/Nazitysklands nationalsång eller nått sånt... 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag saknar den gamla goda kanalen Ghorizont på min kabelteve. De hade bara två program. Antingen var det en medelålders flintskallig rysk gubbe som pratade i tre timmar oavbrutet eller så var det militärparader. Långa rader av soldater som marcherade i takt till pampig musik. Aaahhh... 😄

Redigerat av Egghuvud
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag saknar den gamla goda kanalen Ghorizont på min kabelteve. De hade bara två program. Antingen var det en medelålders flintskallig rysk gubbe som pratade i tre timmar oavbrutet eller så var det militärparader. Långa rader av soldater som marcherade i takt till pampig musik. Aaahhh... 😄

Oj! Heroiskt värre 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Hon är inte ens här 🙂 Jag lyssnar och visslar medans jag skruvar i min Nord Modular och förbereder för strid.

Just det! Hörde att du köpt en Nord Modular... får man fråga vad du fick ge för den? Jag har oxå en till salu lixom.

Ah just ja, såg det på blocket. Jag köpte den nya Nord Modular G2 Engine, jag gav 7650 spänn på Jam (med kompisrabatt). Kostar väl runt 8500-9000 annars.

Men 7000 spänn för den gamla Nord Modular är nog lite saftigt. Jag hade nog satt 5000 som rimligt pris för rackversionen och 6000 för keyboard-versionen, förutsatt att de är i bra skick.

EDIT: Annonsera på vendolin istället för blocket, om du inte redan gjort det.

Redigerat av dbd
Link to comment
Dela på andra sajter

Ah just ja, såg det på blocket. Jag köpte den nya Nord Modular G2 Engine, jag gav 7650 spänn på Jam (med kompisrabatt). Kostar väl runt 8500-9000 annars.

Men 7000 spänn för den gamla Nord Modular är nog lite saftigt. Jag hade nog satt 5000 som rimligt pris för rackversionen och 6000 för keyboard-versionen, förutsatt att de är i bra skick.

Har du jobbat med den gamla versionen av Nord Modular också? Jag har den gamla versionen, och är lite nyfiken på den nya, om den är bättre/roligare/värd att skaffa?!?

Föresten, har sagt det tidigare i en annan tråd, men säger det igen: min polare köpte en Nord Modular Key för 5000 spänn tidigare i år, så priset kan nog sjunka ganska lågt....

Link to comment
Dela på andra sajter

QUOTE (joachime @ 21 January 2005, 01:26)

Rysk manskör som sjunger kampsånger är underskattat

Absolut CCCP:s nationalhymn med Röda Arméns manskör går inte av för Hackor

Däremot likaväl marschmusik och även Frälsis mässingsorchestra, musik byggd på blås får en underlig svävande massiv ljudmatta av luftdrivna tonpelare som kan vara j&¤%/gt nice att lyssna på utan att tänka ideologiskt eller lägga nå'n religionsmässig aspekt än det musikaliska i vågskålen 🙂

Redigerat av karl
Link to comment
Dela på andra sajter

dbd: En kompis bror (Hird) fick en sån när han spelade i ryssland. Han frågade nån snubbe om han visste nån affär som sålde synthar å då sa snubben att han hade ingen anning men han hade en synth hemma som han kunde få 🙂

Den är grym =) Lite galet att den fattiga ryssen kunde sålt den för 500 dollar på Ebay =) Om han nu va fattig.... 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag lyssnat på Svenska Marinens Marscher hela kvällen, och visslar med i de pampiga partierna. Är jag onormal?

Om du inte planerar att lägga en hård technoslinga i bakgrunden..tror jag du har fått det allvarliga arschkickenstrudl-syndromet... och det börjar med att man visslar till marschmusik.. slutar med att du inte kan gå på stan utan att räkna stegen i kvantiserad 4/4:delstakt, flyttar alla gatstenar du ser att falla i ett naturligt patternsequencermönster.. och börjar bryta på tyska...

.. så se upp

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...