Jump to content
Annons

Låtskrivar-samarbete


stella

Recommended Posts

Jag är sångerska/låtskrivare som söker seriöst samarbete med de som vill göra låtar för kommersiellt syfte för att pitcha vidare.

Har snart gått ett år på Kulturamas musikproducentlinje. Själv brinner jag för melodiskapandet, är erfaren sångerska och spelar lite keyboard ,så gitarrist/textförfattare och kanske ngn som brinner för att producera vore bäst. Gillar det mesta i musikväg, roligast tycker jag är dance pop, rnb...

Själv har jag en mindre hemmastudio söder om Globen, kan även tänka mig vara någon annan stans inom Stockholmstrakten..

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Hm, förstår inte riktigt...var det ngt innehåll i detta PM? eller var det tomt? jag är ny på detta så kanske kollar fel??

anne

Nej tydligen kom det inte iväg! Kan du kanske mejla mig på kevinwedin@gmail.com?

eller om du ger mig din mejl här.

/ Kevin

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
harju (oregistrerad)
Jag är sångerska/låtskrivare som söker seriöst samarbete med de som vill göra låtar för kommersiellt syfte för att pitcha vidare.

Har snart gått ett år på Kulturamas musikproducentlinje. Själv brinner jag för melodiskapandet, är erfaren sångerska och spelar lite keyboard ,så gitarrist/textförfattare och kanske ngn som brinner för att producera vore bäst. Gillar det mesta i musikväg, roligast tycker jag är dance pop, rnb...

Själv har jag en mindre hemmastudio söder om Globen, kan även tänka mig vara någon annan stans inom Stockholmstrakten..

Jag skickade också iväg ett PM till dig. Kom det fram?

Jag kollade nämligen under Skickat-kategorin och där fanns ingenting. :/

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
  • 1 månad senare...

Hej jag har kontakter med skivbolag som

vill ha in pop,rmb,trance låtar. Har du gjort nåt

som du kan skicka till mig så ser vi om det passar dom.

Tack på förhand

colle

Emejl: costatronic@hotmail.com

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...