Jump to content
Annons

LOGIC SEMINARIUM I GÖTEBORG 12 APRIL


Andreas Hedberg

Recommended Posts

Det finns några platser kvar på Logic seminariet i Göteborg den 12 april, så skynda att boka om du vill gå på detta riktigt gedigna seminarium.

Det blir mixning och redigering i Logic på hög nivå.

Föreläsare är producenten och låtskrivaren Carl-Michael Herlöfsson, som har mixat och producerat musik i över 25 år.

Han har jobbat med bland andra Just D, Rammstein, Weeping Willows, Eric Gadd och Fläskkvartetten.

Föreläsare är också Logic-experten Erik Metall som är inspelningstekniker och producent som jobbar på

Kungliga Musikhögskolan i Stockholm och som frilans.

Det kommer bli två långa gedigna pass där de kommer gå igenom hur du producerar och använder

verktygen i Logic på bästa sätt för att få din mix att bli riktigt bra.

Nivån på seminariet är för i första hand riktat till de som vill nå upp till en riktigt hög nivå. Föreläsningarna är på svenska.

Seminarierna hålls i:

Göteborg, 12/4

Malmö, 15/4

Stockholm, 22/4

Priser:

Via SAE: 250 kr.

Via Studiefrämjandet: 250 kr.

Prenumeranter/studenter: 350 kr.

Forum medlemmar: 400 kr.

Inget av ovanstående: 500 kr.

LÄS MER OCH ANMÄL DIG PÅ: www.studio.se/seminar

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Tack för ett mycket fint seminarie! Mycket sitter ju i ryggmärgen men det fanns en hel del grejer som kommer att bli användbart!

Ser framemot fler seminarie framöver!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för ett mycket fint seminarie! Mycket sitter ju i ryggmärgen men det fanns en hel del grejer som kommer att bli användbart!

Ser framemot fler seminarie framöver!

Så du kom dit ändå. Kan inte säga att jag känner igen dig från korten men vi var där samtidigt i alla fall. 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Så du kom dit ändå. Kan inte säga att jag känner igen dig från korten men vi var där samtidigt i alla fall. 😛

Självklart kom jag dit. Det är ju bara 70 mil liksom =) Fast hemvägen var lite seg... Kom väl hem runt 4-tiden.

Hehe.. Ja det var vi förmodligen. Satt längst bak på högre sida =) vi kom in lite sent nämligen =)

Redigerat av Polder
Link to comment
Dela på andra sajter

Självklart kom jag dit. Det är ju bara 70 mil liksom =) Fast hemvägen var lite seg... Kom väl hem runt 4-tiden.

Hehe.. Ja det var vi förmodligen. Satt längst bak på högre sida =) vi kom in lite sent nämligen =)

Höger bakifrån sett? I så fall satt jag nog på raden framför dig. Lång, så jag skymde säkerligen, och satt och vred på mig med en helt otrolig träsmak... 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...