Jump to content
Annons

Salem al fakir


aniah

Recommended Posts

Annons

Har nya Logic special hemma nu. Har redan läst igenom den och i den står det en lång intervju med Salem om hur han jobbar med Logic. Kan tipsa om den eftersom den var GRYMT BRA! Men svaret är att han spelar in med lurarna och använder inte ens monitorer. Så han skickar sina inspelningar till någon som mixar det. Står dock inte vem.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har nya Logic special hemma nu. Har redan läst igenom den och i den står det en lång intervju med Salem om hur han jobbar med Logic. Kan tipsa om den eftersom den var GRYMT BRA! Men svaret är att han spelar in med lurarna och använder inte ens monitorer. Så han skickar sina inspelningar till någon som mixar det. Står dock inte vem.

Ah tack för ditt och de andra svaren! Jag gissade att det kunde vara så. Många lämnar ju bort för mix även om de producerar själva. Fast sen läste jag någon som skrev att han mixade själv också så det var lite förvirrat, får försöka få tag i honom helt enkelt och fråga 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Jag jobbar som ljudtekniker och en gång när salem spelade i sundsvall så var jag med och satte upp prylarna. då hade deras mixare ett enormt analogt bord och inte ett digitalt.. det var riktigt skönt och mjukt ljud vid den spelningen.

Redigerat av secure
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...