Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2020

  • Neosus

    1668

  • Overkill

    1613

  • Memphis

    1514

Jag drömde att jag varje kväll hängde i ett hus där det var värsta festen men haken var att dom alltid började döda folk varje kväll, något som ingen förutom mig verkade veta om. Sen lite senare stod jag i nån kö med michael jackson som improviserade sig fram till thriller som jag sedan sparkade iväg som en fotboll (hur man nu sparkar en låt) så den träffade min kompis pappa i huvudet så blev han jättearg och kom till oss, men då började michael sjunga och hela kön sjöng med så blev det asfett. Sen vaknade jag.

Min drömanalys: Ditt velande mellan att läsa statskunskap eller nationalekonomi som specialitet har sitt ursprung i en rädsla för gula starkt doftande blommor. Detta har du erfarit under promenader och joggingturer senaste perioden. Din känsla av att vara centralgestalt vad gäller detta informationshållande går igen, dels i doftsensationerna men även dels i en inneboende önskan om att kunna hjälpa medmänniskor. Festerna som urartar är just ett uttryck för detta, ett slags flashbacks (som indirekt framkallats av Dingbats och SadamJr genom deras tal om citat från Flashback) över ett sargat Irak, där den forne diktatorns kusin brukade hålla just sådana fester. Din oro över att välja fel inriktning fick dig därför att i kosmos färdas till en annan plats, där du levande död kom att invänta vad som komma skulle. Du hamnade i kön för mer eller mindre kända artister. Där fick du svaret på vad du skall välja.

Att du kickade iväg låten bara sådär är ett uttryck för att även du skulle kunna göra såna där låtar, enligt dig själv. Att din pappa dök upp irriterad betyder bara att han var gramse över ditt val att hoppa av en säker administrativ karriär och satsa på nöjesbranschen.

😮

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Nej. Edit-mes. 😮

Egentligen är det konstigt att det heter edit när det inte är en ändring (editering) av befintligt innehåll, utan ett tillägg. Hans dröm innehöll ju flera element så jag var tvungen att bena ut den. I övrigt så är mitt svar något man skulle kunna förvänta sig av en psykoterapeut. Jag har vart ihop med en sån.

Link to comment
Dela på andra sajter

Egentligen är det konstigt att det heter edit när det inte är en ändring (editering) av befintligt innehåll, utan ett tillägg. Hans dröm innehöll ju flera element så jag var tvungen att bena ut den. I övrigt så är mitt svar något man skulle kunna förvänta sig av en psykoterapeut. Jag har vart ihop med en sån.

Det tycker jag också!

😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...