Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2020

  • Neosus

    1668

  • Overkill

    1613

  • Memphis

    1514

"Vi har försovit oss!!"

"Va fan?"

"April, april!"

"Pfft, jag drar till jobbet... 😎"

☺️

Eller så smög jag upp i morse, tog bilen och drog, och om en timme ringer jag hem och säger "DU försov dig. April, april!".

Link to comment
Dela på andra sajter

xkcd idag ☺️

Det är lite obehagligt med vanliga skämt på 1:a april. Jag har svårt avgöra om det verkligen är ett skämt eller om de bara driver med mig... 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är lite obehagligt med vanliga skämt på 1:a april. Jag har svårt avgöra om det verkligen är ett skämt eller om de bara driver med mig... 😎

Vanliga skämt? Händer det där dig ofta eller? ☺️

Annars hade xkcd-forumet en skön förra året. De bytte domän till echochamber.me och sa att de inte ville associeras med xkcd längre, och så var de helt seriösa med det i typ en månad.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, med vanliga skämt menar jag Bellmanhistorier och sånt. I vanliga fall fattar jag ju att det är ett skämt och skrattar där det passar, men hur hanterar man det på 1:a april? Hur kan man vara säker på att det inte är ett skämt liksom? 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, med vanliga skämt menar jag Bellmanhistorier och sånt. I vanliga fall fattar jag ju att det är ett skämt och skrattar där det passar, men hur hanterar man det på 1:a april? Hur kan man vara säker på att det inte är ett skämt liksom? 😎

Så citatet hade inget med saken att göra?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...