Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat

jaha sova är det som gäller tydligen. tycker väl egentligen det mest vÅH VAD JAG BLEV SUGEN PÅ ROSTAT BRÖD!

aja sovarå

Postat
Ja, det stämmer!

Men nu tänkte jag mer på riktigt gamla klassiska pianostycken som aldrig blev inspelade, utan bara föremål för tolkning med notskriften som underlag att göra mer eller mindre avsteg ifrån. Ofta var den dessutom ofullständig.

Då pratar vi om helt olika saker. Deras originaltolkningar har ju ingen nu levande hört.

Postat

Om det stämmer att Jonas som är förlovad med Madeleine har varit otrogen så måste han ju vara världens mest korkade människa. Inte så mycket för vad han gjorde för det skiter jag i, utan vem han gjorde det mot. Man är ju seriöst efterbliven om man är otrogen mot en prinsessa i tron om att det inte kommer fram.

Postat
Om det stämmer att Jonas som är förlovad med Madeleine har varit otrogen så måste han ju vara världens mest korkade människa. Inte så mycket för vad han gjorde för det skiter jag i, utan vem han gjorde det mot. Man är ju seriöst efterbliven om man är otrogen mot en prinsessa i tron om att det inte kommer fram.

Å andra sidan så äre ju andra tjejen snyggare 😄

Postat

Ja men för fan folk måste ju lära sig att tänka med huvudet och inte kuken någon gång.

Postat

Väckarklockan ringde, "Dags för frukost" och så kollar man mejlen ;PpPPpPppP

Postat
Men det hör inte till frågan.
Postat

Aftonbladets och Expressens bilder ser rätt olika ut...

43604261.png

91811070.png

Postat

Madde är ju ful!

Den där gitarrmojängen ser förresten ganska cool ut, kanske skulle köpa den.

Om jag hade pengar... 😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Inga registrerade medlemmar är inloggade just nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.