Jump to content
Annons

Gitarrist version 2


Valle

Recommended Posts

Skippa fram till ca 06:50!

Jag kom ihåg hur impad jag blev av van Halens "Eruption" en gång i tiden — men det här är fan löjligt.

(Det finns för övrigt en hel del liknande klipp på YouTube, men detta är en av de bästa jag hört.)

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Skippa fram till ca 06:50!

Jag kom ihåg hur impad jag blev av van Halens "Eruption" en gång i tiden — men det här är fan löjligt.

(Det finns för övrigt en hel del liknande klipp på YouTube, men detta är en av de bästa jag hört.)

Den var bra men denna är vassare med sitt enorma sväng...kul med denna uppmickning av akustiska så dom blir überkänsliga att lira på!

Link to comment
Dela på andra sajter

Men han va ju tjock å ful 🙂

edit: ah fan kolla fel, han va ju bara ful... den första va tjock

Skippa fram till ca 06:50!

Jag kom ihåg hur impad jag blev av van Halens "Eruption" en gång i tiden — men det här är fan löjligt.

(Det finns för övrigt en hel del liknande klipp på YouTube, men detta är en av de bästa jag hört.)

Redigerat av evilrocker
Link to comment
Dela på andra sajter

Den var bra men denna är vassare med sitt enorma sväng...kul med denna uppmickning av akustiska så dom blir überkänsliga att lira på!

Måste hålla med dig om att din länk var finast.

Är rätt trött på sånt lir, men den här hade lite mer speciell melodi än de "gamla vanliga" candyrats-snubbarna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...