Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

En polare lĂ€nkade denna. Den bidrar ju inte sĂ„ mycket till forumet men det var sjukt kul 😎

Se det som humor inget annat. Tryck runt lite och ha kul. Skit roligt 🙂, garvade sönder mig.

http://www.deanliou.com/WinRG/WinRG2.htm

Redigerat av GĂ€st
Annons
Postat (redigerat)
Åh! Vad frustrerad jag blir men samtidigt Ă€r det sĂ„ kul! Hahaha! 😎

Ja det var tanken, min tanke sĂ„ att sĂ€ga. Jag Ă€r lika mycket windows anvĂ€ndare som os x och tyckte det var sĂ„ sĂ„ sjukt roligt bara 🙂.

Redigerat av GĂ€st
Postat

Hehe... vĂ€cker mĂ„nga minnen frĂ„n the old windows 95-Millenium days. 😆

Postat (redigerat)

Detta var ju orealistiskt - riktiga Windows krashade mycket oftare!

Redigerat av desvaenger
Postat (redigerat)

Noooow Gilbert Please 😄! 😆

HAHA kanon film det med 😄. Sett den förr 🙂 Slutet Ă€r sĂ„ fint.

Redigerat av GĂ€st
Postat

Hehehe! Det dĂ€r Ă€r vardag för en annan! 😄

Lite lustigt. Sitter PRECIS i detta nu och formaterar skitburken igen! Var vÀl en 6 mÄnader sen sist! Nu beter den sig som rabies pÄ anabola. Vet inte vilken i ordningen! Ska bli kul Ä se nÀr jag ska aktivera skiten igen. Sist blev det gnÀll eftersom jag gjort sÄ mÄnga clean installs!

Rolig fredagsunderhĂ„llning! Ă„terkommer sen nĂ€r första "Det hĂ€r programmet svarar inte" 😆

Postat (redigerat)

Klockrent KillwithSkill 😆

Redigerat av GĂ€st
Postat
HAHA! Precis som jag minns Windows... Fast ovanligt stabilt 😆

Snart kanske det Ă€r omvĂ€nda roller
 😄

“Mac Crashes More. Fact is, my Windows 7 systems don't crash... ever. Those days of frequent Windows Explorer crashes went away when I installed the Windows 7 RC. My Mac now crashes more often (about once a month or so) than Windows 7, and my Mac isn't over laden with junk on it.”

http://www.networkworld.com/community/node/44512

Postat
...Ă„terkommer sen nĂ€r första "Det hĂ€r programmet svarar inte" 😉

Japp! DÀr satt den! Vad tog det... 8 timmars anvÀndande? Det enda som Àr installerat efter alla Multiple Sclerosis Update Àr Spotify, antivirus och messenger!

Undrar om det klassas för mord om man slaktar ner Steve Ballmer eller blir man hyllad tro?

HAHA... ja fy fan vilket skit!!! 😄

Postat
😄 Snygg grĂ€nssnitt var det ju ocksĂ„. 😉
Postat
Ej för krig? Vad Ă€r trĂ„den dĂ„ till för... 😉

Bra lÀnkat gilbert. Den hÀr Àr i alla fall nÀrmare sanningen... ;-)

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.