Jump to content
Annons

Flytta reglar i Logic 8


woollie

Recommended Posts

Vanligtvis när jag byter plats på spår i arrange fönstret i logic 8 så flyttas även reglarna i mixern men av någon anledning gör de inte det nu. Finns det någon inställning som jag har missat som gör att de hänger på? Det har ju inte varit ett problem tidigare och vad jag vet så har inga inställningar ändrats någonstans.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Vanligtvis när jag byter plats på spår i arrange fönstret i logic 8 så flyttas även reglarna i mixern men av någon anledning gör de inte det nu. Finns det någon inställning som jag har missat som gör att de hänger på? Det har ju inte varit ett problem tidigare och vad jag vet så har inga inställningar ändrats någonstans.

Jag kommer inte riktigt ihåg, men har för mig att det är skillnad om du använder mixern nere i fönstret, respektive mixern som du laddar från Window-menyn.

/Johan

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kommer inte riktigt ihåg, men har för mig att det är skillnad om du använder mixern nere i fönstret, respektive mixern som du laddar från Window-menyn.

/Johan

Jag har också märkt det men det hjälper tyvärr inte nu. Ett alternativ är att jag flyttar spåren som jag vill i environment mixer istället men jag tycker bättre om den vanliga mixer eftersom det går att kopiera och flytta inserts mycket lättare där.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...