Jump to content
Annons

Hemskt Trauma.


Gäst

Recommended Posts

Vet inte om inte om ni varit med om det men.

Imorse skrek min tjej att jag ska fan stänga ner sudio.forum , skjuta kontrollrummet och spränga macworld. Vad ska jag göra åt detta? 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Vet inte om inte om ni varit med om det men.

Imorse skrek min tjej att jag ska fan stänga ner sudio.forum , skjuta kontrollrummet och spränga macworld. Vad ska jag göra åt detta? 😎

Se till att ha delad ekonomi och en "plan-B" 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet inte om inte om ni varit med om det men.

Imorse skrek min tjej att jag ska fan stänga ner sudio.forum , skjuta kontrollrummet och spränga macworld. Vad ska jag göra åt detta? 😮

Ge henne lite kärlek och gå på bio kanske 🙂

/Dr.phil

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad vill hon att du skall göra istället? Och varför hänger hon upp sig på att du använder de sidorna? Om min tjej gnäller på mig när jag gör ngt vid datorn så brukar jag fråga vad hon vill att vi skall göra istället? Ofta blir det inget vidare svar eftersom hon brukar glo på TV på kvällarna o det gör jag väldigt sällan. Speciellt inte på de programmen som hon kollar på...

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du inte är alltför svårt kär kanske du ska fly fältet. Den som börjar ställa villkor brukar inte sluta.

Haha. Är du singel?

Stäng ner forumet och gläd dig åt att du har en kvinna. Gräset är torrt, visset och ruttet här på andra sidan tvåsamheten. Bliiii iiinte sooom jaaaaaaag *rosslande viskning*

Redigerat av laxlaxlax
Link to comment
Dela på andra sajter

Slirig tös.

Jag hade en flickvän som bad mig ge upp musiken för hennes skull, eftersom den tog all min tid. Jag har inte ångrat mitt val. 😲

Woh, tuff brud. Men å andra sidan, om det nu var så "illa" så kanske man kan förstå henne.

Jag hade nog gjort samma val som du ändå.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet inte om inte om ni varit med om det men.

Imorse skrek min tjej att jag ska fan stänga ner sudio.forum , skjuta kontrollrummet och spränga macworld. Vad ska jag göra åt detta? 😮

du ska göra en låt till henne. ;-) Och hon ska få lära sig någon musikinstrument också. Samtidigt får du ha lite mer tid hos henne (promenader utomhus t.ex.).

Redigerat av synthjx
Link to comment
Dela på andra sajter

Vad vill hon att du skall göra istället? Och varför hänger hon upp sig på att du använder de sidorna? Om min tjej gnäller på mig när jag gör ngt vid datorn så brukar jag fråga vad hon vill att vi skall göra istället? Ofta blir det inget vidare svar eftersom hon brukar glo på TV på kvällarna o det gör jag väldigt sällan. Speciellt inte på de programmen som hon kollar på...

Jag håller med 100% och 10% extra till. 😲 Kanske är bättre att fråga "vad VI ska göra då?" Det menar inte alltid att du ska helt lämna eget intresse. Behöver kvinna lite mer extra tid kanske?

En förklaring är att även om "varje människa har egen skärm" (vem tittar tv och andra dator) kvinna känner din musikintresse som någon konkurent. Det är något sorts fundamental instinkt och det börjar växa strax när hon förstår inte vad håller du på med egentligen. Några kvinnor känner mer säkra om är blandad in också.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet inte om alla är på sammas spår riktigt för. Jag var inte direkt seriös.

Alltså, hon var väll trött för att jag alltid satt vid dator. På morgonen eller innan frukosten. Men det var mera ett skämt.

Tänkte det lät kul att skriva om. Så ingen vill ändra mitt liv eller liknande. Ohuu tur det gör den som försöker ändra på det blir den som får lämna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...