Jump to content
Annons

EmKay

Recommended Posts

Annons
  • 2 veckor senare...

Jag vart rejält besviken, faktiskt. Vissa förbättringar, som playlisten och mixern. Det som gjorde mig besviken var att de fortfarande inte fixat multicore support bra (visst, det funkar, men inte bra). Sen att de halverat den möjliga buffern gör mig också grinig, eftersom jag redan hade problem med det.

Fortsätter att prodda i FL8 om de inte gör någon drastisk beta som får mig att byta.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har inte testat Sakura. Sawer däremot känns rätt trevligt, dock inget jag tänkt att köpa. Autogun är en nice gratisplugg. Inget man kanske använder till leadljudet, men kan åstadkomma sköna bakgrundseffekter och liknande.

Effektpluggen Hardcore verkar lovande också.

Link to comment
Dela på andra sajter

Lemanic (oregistrerad)

Jag ÄLSKAR det.

Med Hardcore kan jag dista upp mina ljud ytterligare.

Använder nu Sawer som en Juno-60. Har finfina 80-talsljud.

Ska nog testa Sakura vid etnogrejer.

Autogun ska nog ses som en Jazzsynth, med atmosphäriska ljudlandskap.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har allvarligt talat inte märkt så enormt stor skillnad... Det ser lite annorlunda ut på sina ställen, men några större övergripande förändringar har det inte varit de senaste uppdateringarna. 😕

Lonian, det är väl bara att testa! Finns ingen anledning till att du inte ska kunna gå tillbaks till 7:an om du inte tycker att 9:an känns bra. Installera bara den nya versionen "bredvid" den gamla, du behöver inte avinstallera nåt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Installera bara den nya versionen "bredvid" den gamla, du behöver inte avinstallera nåt.

+1. Hade ett tag alla releaser från FruityLoops 1.nånting upp till nuvarande. Har börjat trappa ner pga utrymmesskäl, men att installera dem separat är ett bra sätt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...