Jump to content
Annons

Tillfälle att köpa IK Multimedias T Racks 3 Singles


KaptenGnissel

Recommended Posts

Hej alla,

Tror inte det har skrivits något om detta här på forumet men rätta mig om jag har fel.

Det pågår just nu ett sk gruppköps-promo hos IK Multimedia av deras T Racks 3 Singles pluggserie. Vid 500 beställningar får man en fri plugg, 1000 st två fria osv. I skrivande stund har antalet beställningar passerat 3000 och det innebär att du kan beställa en av pluggarna i serien och får ytterligare fyra valfria pluggar (i samma serie) samt ett gratis CSR Hall Classik Studio reverb på köpet. Du betalar €89.99 för allt sammans och då är momsen inräknad. Tyvärr står priset utan moms på sidan så det är lite vilseledande. Tio dagar till står erbjudandet kvar. Sex bra pluggar för under en tusing tycker jag är värt att nämna.

Jag representerar inte på något sätt IK Multimedia. Dock har jag själv deltagit i gruppköpet.

Länk här

//KG

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
DieHard (oregistrerad)

Jodå det har skrivits en tråd om det här. Men det är ju ett så bra erbjudande att gör inte så mycket med en till om det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...