Jump to content
Annons

"7 nya suveräna förstärkarpluggar gratis!"


Valle

Recommended Posts

Skriv alla nyhetstips på svenska och gör heller inte för långa nyhetstips. Komplettera hellre ett nyhetstips med ett längre inlägg i ett svar som hamnar under första inlägget. När admin har godkänt nyheten, hamnar den i kategorin Nyheter. ...

... står det snyggt ovanför trådskaparens initialinlägg — med röd fetstil så att man verkligen ser det. Men det går ju inte att göra några vidare inlägg förränn tråden har godkänts (!?) och dessutom flyttats (!?) till kategorin "Nyheter". Och innan man förstått att det råder någon form av censur så har man klickat i väg tre inläggsförsök eftersom man inte blev klok på om man "klickade rätt, eller inte"...

Varför ska det krånglas på det sättet?

Nä, bort!

Redigerat av Valle
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

ORD på det!

Fattar verkligen inte varför pappa ska godkänna först? Visst, det har hänt att folk har spridit falska nyheter enligt Olsberg. Men hur många nyheter har varit sanna då? Tror verkligen att ingen vill sprida falska nyheter. Vi alla delar ju samma intresse.

Då är det bättre att den som sprider dynga här på forumet blir bannad för gott! Måste vara enklare så?

Redigerat av KillwithSkill
Link to comment
Dela på andra sajter

Nog tycker då jag att nyhetstips skall vara modererad för kvalitetens skull. Jag håller på Olsberg där 😉

Fine! Men då föreslår jag följande RÖD-text istället:

Skriv alla nyhetstips på svenska och gör det kortfattat. Till dess att admin bestämt äktheten och nyhetsvärdet och flyttat tråden till "Nyheter" så kan ni bara fetglömma kommenterande inlägg. M'kay?

Eller något ditåt.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
DieHard (oregistrerad)
Fine! Men då föreslår jag följande RÖD-text istället:

Skriv alla nyhetstips på svenska och gör det kortfattat. Till dess att admin bestämt äktheten och nyhetsvärdet och flyttat tråden till "Nyheter" så kan ni bara fetglömma kommenterande inlägg. M'kay?

Eller något ditåt.

+1 Helt irriterande med detta godkännande.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nyheten borde väl inte vara synlig innan det är möjligt att kommentera den men jag antar att problemet ligger i mjukvaran som forat är byggt på. Tyvärr...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...