Jump to content
Annons

Varför går det inte att redigera inlägg


anarkisten1 (oregistrerad)

Recommended Posts

anarkisten1 (oregistrerad)

Ja det funkar inte, får nåt svar om serverstrul? Opraktiskt om man slinter med tangenterna/stavar fel.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
DieHard (oregistrerad)

Inte en aning men det får du maila Olsberg om.

Edit: Jo det funkade ju utan problem för mig i alla fall.

Redigerat av DieHard
Link to comment
Dela på andra sajter

anarkisten1 (oregistrerad)

OK får testa igen. Hittade en imac på tippen som jag drog igång, kanske den är för gammal för så avancerade kommandon 🙂 . Nåväl fin är den den gamle 500 mhzarn ☺️ . Testar från min ordinarie burk. Ett ögonaböj ska vi se.

Link to comment
Dela på andra sajter

anarkisten1 (oregistrerad)

Näru det går fortfarande inte, inte ens på min ordinarie burk. Kort sagt man får tänka sig för alt stava bättre, men vilket larv att det inte funkar så här i dataåldern.

Link to comment
Dela på andra sajter

anarkisten1 (oregistrerad)
🙂 Näru här ere full koll och kickar boll, duttar 700 på raken stackars Zlatan kan bara hälften den kraken ☺️ . Häng på nurå killa mig med skill lite till, mungipan rör sig men ser ut att stå still 🙂 .
Link to comment
Dela på andra sajter

anarkisten1 (oregistrerad)

OK så fortfarande är man vaken ............ canal+ kanske men ge fan i.............. 🙂 .

Har testat fem tusen gånger att redigera mitt inlägg men det bara skriker nåt med ids server BS eller nåt. Hmm jag ringer bris (bonlurkarnas rikstelefon för internet strul) man blir liite nervös tänk om det är rost i chippet ☺️ . Eller ere ipred på stereioder, harom tjackat mac kanske 🙂 .

Link to comment
Dela på andra sajter

anarkisten1 (oregistrerad)

Bra trips nä tips 😄 .

Men det första skrev jag från min nya på tippen upphittade imac (häftigt med en kultdator i huset, fan den är lite snygg faktiskt), drog sen ner i gillestugan och drog igång min ordinarie och det är samma visa där. Kanske nåt med min fasta IP kör ju på Telias koppar bredband. Ska kolla att tömma cookies och logga in igen men egentligen är det inte viktigt, man får väl som sagt helt enkelt tänka sig för innan man blir för rolig 😄 .

Ha det bra folks och tack för tips nu är det natti natti har en dörr att hänga dit i morgon, hoppas att det blir bra. Blir det det så kommer Byggmax att bli av med ett gäng till, jäkla smidigt att bara kränga dit en ny och slippa måla om och stå i.

Link to comment
Dela på andra sajter

Såvitt jag kan se så fungerar redigeringen som den ska. När du beskriver felmeddelandet, kopiera gärna texten och klistra in så blir det lite lättare att gissa vad det kan bero på. Eller ta en skärmdump och ladda upp i ditt inlägg. Mvh,

.björn.

Link to comment
Dela på andra sajter

anarkisten1 (oregistrerad)

Hmm försökte svara men den här gången fick jag felmedelande som säger :

Board Message

Sorry, an error occurred. If you are unsure on how to use a feature, or don't know why you got this error message, try looking through the help files for more information.

The error returned was:

One or all of your search keywords were below 2 characters or you searched for words which are not allowed, such as 'html', 'img', etc, please go back and increase the length of these search keywords or choose different keywords.

Hej

Edit: ska kanske tillägga att jag surfade från min imac 500 mhz bulle som har några år på nacken. Var nyss på myspace med den och den kan vara lite trög ibland, imacen alltså.

Redigerat av anarkisten1
Link to comment
Dela på andra sajter

anarkisten1 (oregistrerad)

Hmm nu gick det ju. Ska testa att redigera oxå lägger till hej efter texten i inlägget ovan.

Edit: nu funkade det ok. Servern var nog bara lite trött i natt, för jag gjorde rätt det var inte mitt fel 🙂

Mission complete over and out

Redigerat av anarkisten1
Link to comment
Dela på andra sajter

anarkisten1 (oregistrerad)

Nu ballade det ur igen Oslberg, så här står det.

IPS Driver Error

There appears to be an error with the database.

You can try to refresh the page by clicking here

Link to comment
Dela på andra sajter

anarkisten1 (oregistrerad)

Nu blev det nåt lustigt igen, försökte svara i mac pc tråden.

Sorry, an error occurred. If you are unsure on how to use a feature, or don't know why you got this error message, try looking through the help files for more information.

The error returned was:

One or all of your search keywords were below 2 characters or you searched for words which are not allowed, such as 'html', 'img', etc, please go back and increase the length of these search keywords or choose different keywords.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu blev det nåt lustigt igen, försökte svara i mac pc tråden.

Sorry, an error occurred. If you are unsure on how to use a feature, or don't know why you got this error message, try looking through the help files for more information.

The error returned was:

One or all of your search keywords were below 2 characters or you searched for words which are not allowed, such as 'html', 'img', etc, please go back and increase the length of these search keywords or choose different keywords.

det är mycket enkelt

du använder uppenbarligen mac

Link to comment
Dela på andra sajter

anarkisten1 (oregistrerad)
det är mycket enkelt

du använder uppenbarligen mac

Ja men vet du vad jag tror faktiskt att det beror på det. Hittade en G3 500 Mhz imac på tippen som jag släpade hem. Det är nog rost i chipsen 😄 .

Nej ärligt talat så kan det bero på att den på nåt sätt inte riktigt fixar att ladda länkar. När jag klickar mig hit via en länk från min yahoo mail när nån svarat i en tråd som jag prenumererar på det är då det här händer. Klickar jag bara mig fram till förtsasidan och "börjar om" så funkar det ok.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...