Jump to content
Annons

Nyckel till Spotify?


wicked_s

Recommended Posts

Jag ligger några år efter utvecklingen antagligen... en kompis till mig visade Spotify härom dagen och jag har försökt att få tag i en nyckel (han hade redan gett bort sina)... om någon har en nyckel över så hade jag blivit tacksam som faaan.

vänliga hälsningar

Putte

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Jag ligger några år efter utvecklingen antagligen... en kompis till mig visade Spotify härom dagen och jag har försökt att få tag i en nyckel (han hade redan gett bort sina)... om någon har en nyckel över så hade jag blivit tacksam som faaan.

vänliga hälsningar

Putte

Hej Wicked! Länge sedan! Vad håller Du på med? Spelar Du?

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför är det bara vissa som får sån där "invite"? Varför har inte alla enkelt tillgång till Spotify?

Man får olika förmåner när man köper det eller liknande. Vi fick nu 10invite för att vi tecknade det samtidigt som vi köpte bredband via bredbandsbolaget. Fick det gratis plus 10st invites. Dom hade även ett tag att man fick en invite varje dag i december om jag inte mins fel.....Alla kan ju inte ha tillgång eller ha det gratis för då får dom inte in några pengar. Det räcker nog inte bara med reklam.

Link to comment
Dela på andra sajter

Man får olika förmåner när man köper det eller liknande. Vi fick nu 10invite för att vi tecknade det samtidigt som vi köpte bredband via bredbandsbolaget. Fick det gratis plus 10st invites. Dom hade även ett tag att man fick en invite varje dag i december om jag inte mins fel.....Alla kan ju inte ha tillgång eller ha det gratis för då får dom inte in några pengar. Det räcker nog inte bara med reklam.

I see 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...