Jump to content
Annons

the610

Recommended Posts

ingen behöver läsa det här, jag behövde inte skicka det här.

mellotron, optigan, stylphone, orchestron, memorymoog, korg ms-20, theremin, wurlitzer, hohner D6, Hagström kent bas, Ampeg SVT ???, Roland space echo re 201, Fjäderreverb, fairchild-kompressor, studer 32 kanals rullbandare, bandmikrofoner, STORT analogt mixerbord med rörpreamps, Ludwig champagne sparkle -64, gibson firebird, STOR orange-gitarr-rigg, grymma monitorer, Zildijan K-custom dark ride 22", samma dark crash 17", farfisa compact, obegränsat med: mickstativ, tid, pengar, folköl, mat.. samt en stor lokal att ha alla grejer i.

tackåbock.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • 2 år senare...
RothHandle (oregistrerad)
ingen behöver läsa det här, jag behövde inte skicka det här.

mellotron, optigan, stylphone, orchestron, memorymoog, korg ms-20, theremin, wurlitzer, hohner D6, Hagström kent bas, Ampeg SVT ???, Roland space echo re 201, Fjäderreverb, fairchild-kompressor, studer 32 kanals rullbandare, bandmikrofoner, STORT analogt mixerbord med rörpreamps, Ludwig champagne sparkle -64, gibson firebird, STOR orange-gitarr-rigg, grymma monitorer, Zildijan K-custom dark ride 22", samma dark crash 17", farfisa compact, obegränsat med: mickstativ, tid, pengar, folköl, mat.. samt en stor lokal att ha alla grejer i.

tackåbock.

Om du behöver fyra första grejorna till en skivinspelning så kan du alltid boka en dag i min studio...

Mvh,

Mattias

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du behöver fyra första grejorna till en skivinspelning så kan du alltid boka en dag i min studio...

Oj, råkade snubbla över tråden och var bara tungen att rekommendera Mattias och Roth Händle studion! Grymt inspirerande miljö med en hel del unikt och intressant! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Vill ha:

En eller fler U87:or, en AKG C24, två DPA 4015, ett KU100, en grym mikförstärkare alt. ett grymt mixerbord, ett grymt ljudkort, en extern pluggburk(waves sänker min maskin 🙂, ja vafan en ny dator när jag ändå sågar min, ett M6000-reverb, nya trummor och en lokal för detta 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

ingen behöver läsa det här, jag behövde inte skicka det här.

mellotron, optigan, stylphone, orchestron, memorymoog, korg ms-20, theremin, wurlitzer, hohner D6, Hagström kent bas, Ampeg SVT ???, Roland space echo re 201, Fjäderreverb, fairchild-kompressor, studer 32 kanals rullbandare, bandmikrofoner, STORT analogt mixerbord med rörpreamps, Ludwig champagne sparkle -64, gibson firebird, STOR orange-gitarr-rigg, grymma monitorer, Zildijan K-custom dark ride 22", samma dark crash 17", farfisa compact, obegränsat med: mickstativ, tid, pengar, folköl, mat.. samt en stor lokal att ha alla grejer i.

tackåbock.

Wurlizer och Hohner D6 har jag i Scarbee's härliga samplingsbibliotek. Bas? Rickenbacker 4001 smäller ju alltid högst - och en svart sådan har jag. Bandmikrofoner finns det ganska många - både billiga och dyra. Själv är jag mycket nöjd med min Crowley and Tripp Naked Eye. Analogt mixerbord har jag absolut inget behov av. Rörpreamps? Aphex 207D - men annars håller jag mig till rörfria preamps, som RME ADI-96 Pro och True Systems P-Solo. Grymma monitorer har jag redan i mina ADAM P33A och Sub-10. Micstativ har jag vad jag behöver - men tid och pengar är ju alltid en bristvara... Analog bandare, bandeko etc har jag haft och önskar inte den tiden tillbaka...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...