Jump to content
Annons

Brukar ni hoppa på folk så mycket?


Erik Hofstein (oregistrerad)

Recommended Posts

Erik Hofstein (oregistrerad)

Brukar det vara så hetsig stämmning att man personligen hackar på en person hela tiden här eller? Jag mest sett er rata ner på grejer. Ni verkar vara väldigt fyllda av negationer, kanske borde försöka bli mer trevliga allihopa..

Om nu vill hacka på mig igen så finns det tråd för det syftet:

https://www.studio.se/index.php?showtopic=6494

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
nattvaktaren (oregistrerad)
Brukar det vara så hetsig stämmning att man personligen hackar på en person hela tiden här eller?

Nej, så brukar det inte vara.

Vi hackar bara på dom uppenbart dryga, korkade och självgoda.

Admin: Näääääääääääär får vi moderatorer? Det här trollet hade varit borta för flera timmar sedan om det funnits 4-5- medlemmar med befogenheter att tillfälligt inaktivera ett konto.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett bra tips ifall man vill att folk ska vara trevliga mot en kan ju exempelvis vara att inte kalla människor som man tycker platsar i en speciell grupp individer för fjantar och töntar... bara en tanke.

Puss /Debree

Edit: Nu borde jag verkligen gå och lägga mig. Och jag är fortfarande inte den enda.

PS Jag håller med föregående talare ang. moderatorer.

Redigerat av Debree
Link to comment
Dela på andra sajter

Erik Hofstein (oregistrerad)
Ett bra tips ifall man vill att folk ska vara trevliga mot en kan ju exempelvis vara att inte kalla människor som man tycker platsar i en speciell grupp individer för fjantar och töntar... bara en tanke.

Puss /Debree

Dummt av mig.. Skall inte göra så mer, var nog det satte snurr på saker.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett bra tips ifall man vill att folk ska vara trevliga mot en kan ju exempelvis vara att inte kalla människor som man tycker platsar i en speciell grupp individer för fjantar och töntar... bara en tanke.

Puss /Debree

Dummt av mig.. Skall inte göra så mer, var nog det satte snurr på saker.

Bra. Ett steg på vägen.... Vad var det nu han dendäringa Neil Armstrong sa...?

Link to comment
Dela på andra sajter

Erik Hofstein (oregistrerad)

Suck, jag vet inte vad är, inte alls van vid forum. Suttit mest vid irc-kanaler.

Sedan uppskattar om ni snackar skit om i en tråd:

https://www.studio.se/index.php?showtopic=6494

För det känns lite trist. Jag vill inget illa. Men det tråkigt att ni snackar så illa om mig.. Men håll den tråden så e ni snälla, jag går lägger mig. Fortsätter med min debatter imorgon efter jobb

Mvh

Erik

Redigerat av Erik Hofstein
Link to comment
Dela på andra sajter

Erik Hofstein (oregistrerad)

Vill bara tillägga, blev så arg/sur när jag la mig att del av er så jäkla otrevliga. Fy fan,

jag lugnar mig o kommer tillbaka imorgon. Tycker en del av er borde se över ödmjukhet och respekt inför andra människor. Admin kan låsa tråden,

Sedan gnäll om mig hänvisas som vanligt till tycka illa om erik tråden, där kan ni spekulera i det ni vet om jag helt fritt, känns bättre än ni hoppar på mig allt skit ni skriver om mig:

https://www.studio.se/index.php?showtopic=6494

En del har gjort mig ledsna,

Link to comment
Dela på andra sajter

Erik Hofstein (oregistrerad)

Sedan tack för alla roliga PM och uppmuntran att jag stå på mig. Ni vet vem ni är.

Så blev det inte enbart negationer,

god natt alla

Link to comment
Dela på andra sajter

Brukar det vara så hetsig stämmning att man personligen hackar på en person hela tiden här eller?

Jag tänker försöka ge dig svar på din fråga, men innan vi börja diskutera eventuella påhopp på dig som person från andra forummedlemmar vill jag att du tar och läser igenom följande:

Hoppas det känns väl att veta att du tycker det ok att sno information.
Det är ungefär 87% på det här forumet som använder piratkopierad mjukvara, så det är nog dax att börja vänja sig.

Ganska oseriöst och oprofessionellt. Klart tidning inriktat sig ganska lågt också

Ni är ju helt oseriösa. Allt ni verkar göra är försvara ert eget piratanvändare. Små rebeller är ni. [...] Det är alltid samma gamla slitna ursäkter för att ni inte vill är för snåla att betala program eller för fattig. Det dummaste jag läste i tråden att jag skall köra crackat för programmet är buggigt. Skitsmart...

Nej fan jag tror klarar mig utanför det oseriösa forumets medlemmar [...] Jag får söka till mig seriösare forumen, dessutom är värsta nybörjare forumet..

Självklart kan konstnärliga töntar behövas också. Tycker att det är dags för alla att inspireras av den kommersiella musiken. Så slipper ni vara konstnärliga töntar och mästare bakom era egen konstnärliga dimma.
Jag tycker det är intresant, hur vi människor fungerar. Vi försöker ofta göra oss mer unika än vi är verkligheten.
Jag bara undersöker för mitt eget nöjes och intresses skull vad ni tycker
Dessutom är det trevligt att du stödjer sveriges ekonomi. Bojkotta ditt egets land ekonomi. Tysklands låga momser hjälper dig säkert när du sjukvårdskön.
Förstår ditt argument, tråkigt att det inte ger dig något. Men syftet tråden var nog inte roa dig heller.
Jag överagerade, det tillhör en del av min personlighet.
Något roligt är bara roligt när det uppfattas som roligt. Det det man kallar humor.
Jag lyssnar enbart på musik som är bra eller som någon tipsat mig om att det skall vara bra. Om det sedan är Bill Gates eller Gandhi som komponerat det rör mig inte. /Majken

Bill gates eller gandhi har inte gjort musik, bara så ingen tror det. Det är lätt att folk tror på det dem läser på internet

Klart de flesta av argumenten har jag läst förr. Ingen som har en ny synvinkel?
Jo...men då har du jämfört med Estrad, Jam, Musikbörsen mm
Jag tror han jämförde så också. Är ju en vana de flesta har.
Precis att du kanske inte vågat prova ha nalle puh som en avatar för den passar inte din image.. Men klart det kanske inte har någon betydelse vilken bild du tog. Du tog nog första bästa..
Om tråden nu inte behagar dig, varför läser du den, dessutom svarar på den.
Du måste tror att jag är dum. Ber om ursäkt då jag inte kan få dig att förstå vad jag menar
Du lyckades få mig trilla av stolen av den träffsäkra beskrivning av mig. Du jobbar inte som psykolog eller nåt?
Ditt inlägg bidrar ju verkligen till ämnet.. [...] Men du kanske är ordningsvakt..

Och så vidare... Nånstans här kan du hitta ett svar till dina påstådda påhopp.

Är det inte så att du gärna använder en mycket hög moraliserande ton och medvetet kränker andra människors integritet? Jag tror att det är så många på forumet upplever i alla fall.

Link to comment
Dela på andra sajter

Som några inlägg ovan antyder; spammande och tykenhet gör sig aldrig bra på forum. Visst, man kna skämta, men kroppspråk och andra saker som gör att man uppfattar ironi i vanliga fall gär ju förlorade. Man får ju vara ruggigt övertydlig när man skämtar, isf.

Kort sagt: det finns ingen som gillar någon registrerad som pumpar ur sig 50 inlägg per timme och de mesta av de består av att vara spydig mot andra. Jag kanske har missat nåt, men den bilden har jag fått. Du kanske inte är sån alls i verkligheten, det tror jag inte heller, men som det är nu är det så man uppfattar dig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Skadat.. .ingen tycker synd om mig för att jag tycker att jag e dum i huet.. =) eller hmm.. blev det rätt nu.. nä så här.. jag tycker synd om alla för att de inte är dumma huvet.. hmm... hjälp? 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Brukar det vara så hetsig stämmning att man personligen hackar på en person hela tiden här eller? Jag mest sett er rata ner på grejer. Ni verkar vara väldigt fyllda av negationer, kanske borde försöka bli mer trevliga allihopa..

Om nu vill hacka på mig igen så finns det tråd för det syftet:

https://www.studio.se/index.php?showtopic=6494

Nog har du rätt alltid. Du mästaren och jag är dom enda som ser ljuset!

😕

Jag tror att allt är en stor konspiration!

Seriöst:

Musik är en form av konst, konst är en form av varseblivning, varseblivningen existerar först när den har blivit varsebliven, varseblivning existerar alltså när det har hänt, saker som har hänt tillhör det förgångna, Saker som är förgågna är historia.

Och vill vi inte alla leva i nuet, eller?

Link to comment
Dela på andra sajter

Du mästaren och jag är dom enda som ser ljuset!

Allvarligt talat, så illa är det väl inte Kringlan?

Edit: Jag menar, de flesta diskussionerna du har varit inblandad i har ju åtminstone lett till någonting.

Redigerat av joachime
Link to comment
Dela på andra sajter

Du mästaren och jag är dom enda som ser ljuset!

Allvarligt talat, så illa är det väl inte Kringlan?

Edit: Jag menar, de flesta diskussionerna du har varit inblandad i har ju åtminstone lett till någonting.

Äh.. det är ju fuskigt bara..

Satt och läste tråden 2004 best of och märkte att nattvaktaren tyckte erik var mer mongo än mig!...

och jag som tyckte att vi hade ett så fint hatkärleksförhållande och så går han och är otrogen. Så tänkte slänga in lite konspiratoriskt och obegripligt material.

fan.

[edit] Nja, jag får väl erkänna mig slagen. jag tycker faktiskt att detta är ett bra forum. Och jag har fått skrattat många gånger. Och fått vettiga svar.

Redigerat av Kringlan
Link to comment
Dela på andra sajter

Nog har du rätt alltid. Du mästaren och jag är dom enda som ser ljuset!

Det är bara för att ni är en och samma person! 😉

Hmm... Farliga anklagelser du kommer med. Farliga. 😉

Ni är en och samma person, ni är en och samma person, ni är en och samma person....

....

Nää... inget händer. Varför farligt?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...