Jump to content
Annons

Jag tycker illa om erik hofstein


Erik Hofstein (oregistrerad)

Recommended Posts

Annons

Jag tycker inte illa om Erik H, känner inte karln.

Däremot är jag nästan säker på att om han nån dag svänger in i fel körriktning i rusningstrafiken på E4:an och möter ett par tusen bilar som med arga och glada signalhorn försöker upplysa honom om att han kanske kör i fel riktning - då kommer han mest bli förbannad och be dom ta den diskussionen någon annanstans, eftersom han ju har bestämt sig för att åka till jobbet - och det borde vara det dom diskuterar.... 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Erik Hofstein (oregistrerad)
jag misstänker att han digger Lena PH's senaste låt

"JAG HETER LENA PHILIPSSON, INTE REGINA LUND ELLER NÅN!!!!!!!!!!!!!"

näeeeh. bara busar... Den låten e fan i klass med hejhej monica

Jag gillar inte den, men det betyder nog inte jag hatar den, tror inte på hat.. Hat leder till inget.

Dock har john lennon extra högt värde för mig idag..

Link to comment
Dela på andra sajter

Erik Hofstein (oregistrerad)
Jag tycker inte illa om Erik H, känner inte karln.

Däremot är jag nästan säker på att om han nån dag svänger in i fel körriktning i rusningstrafiken på E4:an och möter ett par tusen bilar som med arga och glada signalhorn försöker upplysa honom om att han kanske kör i fel riktning - då kommer han mest bli förbannad och be dom ta den diskussionen någon annanstans, eftersom han ju har bestämt sig för att åka till jobbet - och det borde vara det dom diskuterar.... 😠

Kör på fel sida vägen så kommer vi inte krocka när jag kör till jobbet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Katla (oregistrerad)

Vad är det här för jävla tråd? Jag har inte en aning vem Erik är, hur ska jg då veta om jag tycker illa om honom eller inte? 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Erik Hofstein (oregistrerad)
Jag hatar "Erik Hofstein". Däremot är nog den riktiga studioräven som döljer sig bakom det skoj-aliaset en schysst typ med stor humor!! 😳😛😄

Upplys gärna mig vad alias är?

Jag heter Erik Hofstein, efternamnet som du inte gillar det är tyskt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hatar "Erik Hofstein". Däremot är nog den riktiga studioräven som döljer sig bakom det skoj-aliaset en schysst typ med stor humor!! 😳😛😄

Eller en snubbe med välutvecklad marknadsföringskänsla. Bland de fyra trådar han ser till att hålla i topp, pushar han ju bra för "sveriges billigaste musikaffär" 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hatar "Erik Hofstein". Däremot är nog den riktiga studioräven som döljer sig bakom det skoj-aliaset en schysst typ med stor humor!!  😳  😛  😄

Eller en snubbe med välutvecklad marknadsföringskänsla. Bland de fyra trådar han ser till att hålla i topp, pushar han ju bra för "sveriges billigaste musikaffär" 😄

Mmm, men undrar verkligen om "all PR är bra PR" sträcker sig så här långt....... Erik kanske inte är den bästa galjonsfiguren för en business..... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja han lyckas ju verkligen med det han vill! Att få människor irriterande på att det han skriver i trådarna absolut inte har någon fast och meningsfull poäng utan bara är motsägande mot alla andras åsikter. Det är inte debatt, det kallas provocering.

Antar att "Erik Hofstein" är en bitter kille med alldeles för mycket fritid som tyvärr av nån slump råkade hamna här då han sökte efter piratkopierat material på google (därav hans inlägg i den tråden)

Link to comment
Dela på andra sajter

Erik Hofstein (oregistrerad)
Låter bra android.

Sådär...

Från och med nu är Hofstein luft.

Tackar det värmer. Jag tänker inte behandla dig som luft iaf.

Link to comment
Dela på andra sajter

Erik Hofstein (oregistrerad)
han röstade ju på sig själv.

Nej, jag röstade inte på mig själv, jag röstade på alternativet "nej" förstod inte vad jag skrev i förra tråden. Jag kunde visst rösta.. Då får jag rösta..

Link to comment
Dela på andra sajter

Erik Hofstein (oregistrerad)

Jag har rätat mig i ledet 😄

Så jag skall inte skriva provecerande saker längre 😉😛😛

Skall köra er stil lite i språket så kanske ni förstår mig bättre att jag inte är så dryg som ni tror. Jag visst fått massa anmälningar. Först blev jag sur och tänkte anmäla alla påhopp tillbaka. Men sedan tänkte jag att ni bara vara ärliga och menade det ni sa. Det bra egenskaper! 😄😄

Mvh,

Erik

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...