Jump to content
Annons

Time stretch i arrange funkar inte längre


JonasW

Recommended Posts

Sitter och jobbar och helt plötsligt vill inte time stretch funka längre. Jag håller in alt men då blir det pilverktyget och den vill kopiera regionen istället, helskumt för det har funkat fram tills nu...

Nån som råkat ut för detta och vet hur man löser det? Har letat i manualen men jag hittar inget, står ju bara att man ska hålla in alt, inget om hur man stänger av/sätter på funktionen.

Tack på förhand,

Jonas

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Sitter och jobbar och helt plötsligt vill inte time stretch funka längre. Jag håller in alt men då blir det pilverktyget och den vill kopiera regionen istället, helskumt för det har funkat fram tills nu...

Nån som råkat ut för detta och vet hur man löser det? Har letat i manualen men jag hittar inget, står ju bara att man ska hålla in alt, inget om hur man stänger av/sätter på funktionen.

Tack på förhand,

Jonas

Det är inte så att snabbkommandona har ställt om sig? Det finns ju dels ett antal färdiga alternativ och sen kan man ju själv bestämma egna kommandon. Har Du provat funktionen genom att aktivera den genom menyalternativet istället för snabbkommando? Funkar det då?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ibland tänker man inte riktigt till, det är redig SBS det handlar om (Skit Bakom Spakarna). Jag har suttit och försökt stretcha åt vänster, det går ju naturligtvis bara åt höger 🙂

Det är härligt när man sitter och blir tokig på nåt och så visar det sig vara ett klantarsel som styr bara 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...