Jump to content
Annons

IRL


drloop (oregistrerad)

Recommended Posts

drloop (oregistrerad)

Hej!

Som den globetrotter man är så åker man ju runt i Kosmos till olika ställen.

Jag landar i Göteborg i April och då tycker jag att det vore finemang med en träff i Göteborg.

Jag gillar att prata teknik och utbyta idéer och det gör man lättast och roligast i verkligheten...

Förslag:

1. En fredag i April.

2. Ett ställe som serverar pilsner.

3. Glada miner, mingel.

Finns det intresse?

EDIT:

IRL i Göteborg.

DATUM: Fredag 24 april.

Tid och lokal, det kanske vi kan enas om...

Redigerat av drloop
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
drloop (oregistrerad)
Är ju malmöbo men det händer att jag har vägarna förbi och om så är fallet dyker jag gärna upp. Däremot vill jag INTE prata teknik 🙂

Är det nån som gillar snacka trädgård, 1700tal eller biologi så går jag desto mer igång.

Man kan ju hoppas att det finns fler att prata med än mig. Jag gillar också segling... och lite karatesegling funkar på krogen också...

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)
Är ju malmöbo men det händer att jag har vägarna förbi och om så är fallet dyker jag gärna upp. Däremot vill jag INTE prata teknik 😉

Är det nån som gillar snacka trädgård, 1700tal eller biologi så går jag desto mer igång.

Då kanske jag skall ta med mig en annan familjemedlem, hon gillar trädgård, biologi och gamla köksträdgårdar... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Heja heja, fler IRL'er åt folket!

Kan tyvärr inte komma själv eftersom jag planerar att stanna kvar på sveriges baksida månaden ut. Kanske dags för en IRL i Stockholm snart också?

Håller med om att öl är en viktig detalj. Kamera är en annan. Och glöm för guds skull inte försnacket och eftersnacket på forumet!

Edit: T9 är lite godtyckligt ibland.

Redigerat av joachime
Link to comment
Dela på andra sajter

Är ju malmöbo men det händer att jag har vägarna förbi och om så är fallet dyker jag gärna upp. Däremot vill jag INTE prata teknik 🙂

Är det nån som gillar snacka trädgård, 1700tal eller biologi så går jag desto mer igång.

Jag är i Malmö nu och gillar att snacka om och påta i trädgård! Skall ta mig en eller ett par löprundor i Pildammsparken i eftermiddag. Skall då passa på och kolla in växtligheten trots att det mesta vintervilar nu. Man kan ju ändå få feeling! Annars pratar jag gärna Disc-golf, de mer "skapande" aspekterna av musik. Öl, whisky och röda viner (helst Rioja) drickes gärna!

Bor ju nära Sveriges framstjärt i vanliga fall så vi får väl se hur det utvecklar sig...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är i Malmö nu och gillar att snacka om och påta i trädgård! Skall ta mig en eller ett par löprundor i Pildammsparken i eftermiddag. Skall då passa på och kolla in växtligheten trots att det mesta vintervilar nu. Man kan ju ändå få feeling! Annars pratar jag gärna Disc-golf, de mer "skapande" aspekterna av musik. Öl, whisky och röda viner (helst Rioja) drickes gärna!

Bor ju nära Sveriges framstjärt i vanliga fall så vi får väl se hur det utvecklar sig...

Om du ser nåt som ser ut som två meter ryss så säg hej. Jag brukar ta min eftermiddagspromenad där.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag avskyr trädgård(sarbete) och biologi (den teoretiska biten), men jag är en jävla trevlig festprisse — och malmöit. Så en IRL i Malmö hade varit kanon. Lilla Torg, någon gång nu i vår? 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag avskyr trädgård(sarbete) och biologi (den teoretiska biten), men jag är en jävla trevlig festprisse — och malmöit. Så en IRL i Malmö hade varit kanon. Lilla Torg, någon gång nu i vår? 😉

Möllan is the place to be on 😛

Redigerat av eterno
Link to comment
Dela på andra sajter

Då kanske jag skall ta med mig en annan familjemedlem, hon gillar trädgård, biologi och gamla köksträdgårdar... 😲

Ja kan inte alla dumpa sina fruar på mig så får jag några vettiga människor att snacka trädgård med. Finns inget tråkigare än snack om ljudteknik eller musik. För jag vågar inte hoppas att nån mer här gillar trädgård?

Link to comment
Dela på andra sajter

Men va kul. fan att man bor i andra änden av landet..... Ingen som firar sommarn på gotland? Kunde vi snacka teknik på nån trevlig uteservering i solnedgången..... och laxlax skulle ju kunna gräva mitt trädgårdsland uder tiden... ☺️😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du ser nåt som ser ut som två meter ryss så säg hej. Jag brukar ta min eftermiddagspromenad där.

Jag kollade och kollade - ingen två meters ryss! Själv är jag kort, 195 cm. Jag såg dock en massa andra joggare, hundar, vackra träd, boulespelare, fåglar och löften om en vacker sommarpark. Vilken inspirerande miljö att jogga i! I vanliga fall är det jag, älg, varg och de tysta, stora skogarna. Jag blev omsprungen av de flesta men fick tillryggalagt 2 varv a 3 km i lugn takt och två lite snabbare varv a 1 km.

Jag är kvar i stan tills fredag eftermiddag så jag skall spana efter Dig!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
drloop (oregistrerad)

Lika bra jag går in och dominerar så det blir nåt förslag.

DATUM: Fredag 24 april.

IRL i Göteborg.

Tid och lokal, det kanske vi kan enas om...

Vilka kommer?

Redigerat av drloop
Link to comment
Dela på andra sajter

Lika bra jag går in och dominerar så det blir nåt förslag.

DATUM: Fredag 24 april.

IRL i Göteborg.

Tid och lokal, det kanske vi kan enas om...

Vilka kommer?

En forumträff... På min födelsedag!

Lillasyster spelar på Sticky Fingers då och jag har lovat en polare att KANSKE hänga med:P

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Jag tänkte en rätt tidig start så då kanske du kan förvärma med lite tjöt innan spelning. Ta med polaren.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...