Jump to content
Annons

FL Studio 8.5 finns nu i betaversion


base10

Recommended Posts

Annons
Jag hÄller mig till F 7, det kÀnns drygt att lÀra sig hitta runt i den dÀr versionen

Den verkar mycket bÀttre, kolla bara alla buggar de har fixat föressten ^^

Har stött pĂ„ en del sjĂ€lv 🙁

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

LĂ„ter schysst! Men jag vĂ€ntar in den officiella versionen innan jag vĂ„gar mig pĂ„ att uppgradera. 😄

Det Àr nog smartast, det Àr ju ingen bugglista över de nya buggarna sÄ :rolleyes:

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

tankat den och provat. Men mest för att leka runt. Kommer köra pĂ„ version 8 seriöst. Ă€nda fram till 9an kommer. Men det Ă€r vĂ€ldigt mycket smarta smĂ„ grejer dom har slĂ€ngt in. Gillar det. Och det Ă€r grymt snyggt nĂ€r man tar en plugin frĂ„n browsern! gungar riktigt coolt 😛

föresten lÀste jag att version nio kommer 9/9/09 ain't that some shit? :rolleyes:

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

tankat den och provat. Men mest för att leka runt. Kommer köra pĂ„ version 8 seriöst. Ă€nda fram till 9an kommer. Men det Ă€r vĂ€ldigt mycket smarta smĂ„ grejer dom har slĂ€ngt in. Gillar det. Och det Ă€r grymt snyggt nĂ€r man tar en plugin frĂ„n browsern! gungar riktigt coolt 🙂

föresten lĂ€ste jag att version nio kommer 9/9/09 ain't that some shit? 😉

Och FL 12 blir förmodligen den sista :/

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Fan, finns det nya versioner av detta barnprogram alltsĂ„? 🙂😕

lika barnprogram som du som orkar trycka dig in pÄ FL studio delen av forument och leta upp trÄden och orka skriva det du skrev...

Förresten sÄ funkar inte dina hemsidor. Men det kanske Àr sÄ riktigt pro's arbetar?

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

drloop (oregistrerad)
Förresten sÄ funkar inte dina hemsidor. Men det kanske Àr sÄ riktigt pro's arbetar?

Trumvirvel... 😕

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

BĂ„da trancers hemsidor funkar...

lika barnprogram som du som orkar trycka dig in pÄ FL studio delen av forument och leta upp trÄden och orka skriva det du skrev...

Förresten sÄ funkar inte dina hemsidor. Men det kanske Àr sÄ riktigt pro's arbetar?

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...