Jump to content
Annons

Vet ni vad OTEB är?


IKAiRUTAN

Recommended Posts

Nu har vi på One Touch Edit studio (jag och Daniel) fått för oss att starta en ljudblogg. 😛

Vi kommer regelbundet lägga upp bilder och ljudexempel från inspelningar i studion. Allt med utförliga beskrivningar av hur vi gått tillväga; vilka instrument, mikar, miktekniker m.m. 🙂

Detta och lite annat hittar ni på http://onetouchedit.blogspot.com.

Vänliga hälsningar/

Otto

One Touch Edit musikproduktion

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Aaaah, ta bort bakgrundsmusiken på sidan! Det är inte 1998 längre! Nån längre recension kan jag inte ge eftersom jag lyssnar på annan musik samtidigt och inte kunde stanna på sidan därför.

Det är ju lite skumt, det är ett embed-skript med autoplay=false, så den borde inte sätta igång av sigsjälv! Vad har du för mediaspelare och webläsare?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ballt 🙂 Kan vara kul att följa!

Dock har jag några synpunkter på själva sidan; Muspekaren är aldrig en pil bara det här raka strecket som när man har den över text och sen en hand när man har den över länkar. Det är väl inte riktigt tänkt, eller? 😲

Sen slutar musiken att spela efter en liten stund när man trycker in mittenhjulet och låter den få skrolla ner själv.

Annars tycker jag att det var en fin sida ni har 🙂

Lycka till med allt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad roligt att så många verkar tycka att detta är intressant. Kändes inte riktigt som att det fanns en marknad för en sån blogg. 🙂

Ballt 🙂 Kan vara kul att följa!

Dock har jag några synpunkter på själva sidan; Muspekaren är aldrig en pil bara det här raka strecket som när man har den över text och sen en hand när man har den över länkar. Det är väl inte riktigt tänkt, eller? 😲

Sen slutar musiken att spela efter en liten stund när man trycker in mittenhjulet och låter den få skrolla ner själv.

Annars tycker jag att det var en fin sida ni har 🙂

Lycka till med allt!

Känns som om det är saker vi inte riktigt kan råda över. Det är ju inte vår sida, utan bara en vanlig blogg på blogspot. Är väl något i deras koder som din webbläsare inte gillar. För oss är det inga problem. Det där med scrollen t ex är ju garanterat inget vi skulle kunna göra något åt.

Ganska mycket som är jobbigt med blogspot för övrigt. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Känns som om det är saker vi inte riktigt kan råda över. Det är ju inte vår sida, utan bara en vanlig blogg på blogspot. Är väl något i deras koder som din webbläsare inte gillar. För oss är det inga problem. Det där med scrollen t ex är ju garanterat inget vi skulle kunna göra något åt.

Ganska mycket som är jobbigt med blogspot för övrigt. 😄

Okej okej 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...