Jump to content
Annons

Jojo...så var det dags!


OnkelJosef (oregistrerad)

Recommended Posts

OnkelJosef (oregistrerad)

Tjena alla sköna "ljudnissar"!

Har varit på forumet ett tag men inte orkat regga mig. Nu rådgjorde jag med kosmospattarna (som är Universums motvikter) och dom fick mig till slut att inse att detta var det enda rätta att göra.

Kul att det finns så mycket kompetens här (speciellt för mig som är kass på detta)

Ha´re gött!

//Onkel Josef

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
OnkelJosef (oregistrerad)

Det finns inte så mycket att säga om Onkel Josef i dagsläget. Han är en hemlig typ så det är bara att leva med det.

Däremot så är han evigt tacksam för alla tips han har fått ifrån alla här på forumet. Ni kommer att nämnas i hans senare hitlåtar.....det lovar han!!!!

//Onkel Josef

Link to comment
Dela på andra sajter

😄

Ok då.

(Har iallafall fått reda på att du är en sån därn skum typ som pratar om sig själv i tredje person... Skulle alltså gissa på lite åt progg/experimentell flumrock-hållet.... 🙂 )

Det kanske är Onkelns agent som talar? Nå, hälsa den där Josef välkommen iallafall... 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

OnkelJosef (oregistrerad)
Välkommen och hälsa kosmospattarna... 😉

Hmmm... Lite kort presentation i övrigt måste jag säga... Man är ju nyfiken på vad det är för nån sorts folk som finns här... 🙂

En lite mer ingående presentation:

Onkel Josef föraktar datorer men gläds åt naturen. Han skriver, spelar och sjunger allt själv. Den motsägelsefulle Josef är förvisso vegetariskt lagd, men han trängtar efter såväl köttamos som lax. Utrikisk mat, exempelvis pizza av olika slag är även det något som upptar farbrorns medvetenhet. Dock är hans kaninstuvning vegetarisk, såsom det anstår en människa av hans värderingar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...