Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Hej vÀnner.

TÀnkte bara göra lite reklam för min blogg, dÀr jag skriver och rekommenderar olika pluggar.

Uppdaterad 2014-11-20

SlickEQ - Betala om du vill!

LÀmna gÀrna en kommentar!

Förslag pÄ pluggar tas tacksamt emot, samt förbÀttringar gÀllande bloggen.

Info om bloggen

För att en blogg ska vara intressant och locka lÀsare mÄste den antingen behandla ett, eller flera Àmne, som en majoritet finner glÀdje i att lÀsa. Eller sÄ mÄste den ta upp nÄgot som Àr kontroversiellt och hÀpnadsvÀckande. Min blogg lever inte upp till nÄgot av detta.

IstÀllet kommer jag att fokusera pÄ en ytterst smal grupp bestÄende av musiker/lÄterskrivare/producenter, kalla er vad ni vill, som behöver lite tips kring olika inspelningspluggar. Jag kommer i första hand att fokusera pÄ vst-pluggar, eftersom jag anvÀnder PC och Cubase, men det kan sÄklart hÀnda att vissa av pluggarna Àven funkar till Logic och Pro Tools etc.

Jag kommer inte att lÀgga nÄgon vikt i djupgÄende analyser av de olika pluggarna och pÄstÄr inte heller att mina eventuellt Äsikter om hurvida pluggarna Àr bra eller dÄliga Àr befogade eller ej. Allt jag vill Àr att tipsa om vissa av de pluggar jag testat, och kommer att testa, genom Ären och att dela med mig av min erfarenhet kring dessa.

Med detta sagt vill jag hÀlsa alla lÀsare vÀlkomna.

Med vÀnlig hÀlsning Jon Rinneby / Yllet

Redigerat av Yllet
  • Gilla 2
Annons
DieHard (oregistrerad)
Postat

Precis laddat ned den och testar den nu och Ă€r impad av den. Tackar för det tipset. Annars hade jag nog aldrig laddat ned den hĂ€r. 🙁

Postat (redigerat)
Jag skickade ett mail till waves, dom kommer höra av sig till dig ang ditt serienummer.

đŸ˜Č

Redigerat av Opus99
DieHard (oregistrerad)
Postat
Jag skickade ett mail till waves, dom kommer höra av sig till dig ang ditt serienummer.

För mycket fritid nu igen?

Postat (redigerat)

HÄll er till trÄdÀmnet.

Tack för vĂ€nligheten 🙂

Redigerat av Yllet
Postat

jag skickade ett mail till smittskyddsinstitutet. dom kommer att höra av sig till dig angÄende din gonorre.

• Gilla 1
Postat
🙂
jag skickade ett mail till smittskyddsinstitutet. dom kommer att höra av sig till dig angÄende din gonorre.

Att det alltid ska bli sÄ mycket OT-skitsnack.. varför??

Skitbra initiativ Yllet! Kommer nog testa de flesta av gratispluggarna du "recenserar".

/ F

DieHard (oregistrerad)
Postat

Precis en sĂ„n plugg som jag behöver 😛

Postat
lÀt jÀkligft intressant, ska absolut testas! btw, vad hÄller nattvaktaren pÄ med?

Skojar lite? MĂ„nga vet att jag inte har nĂ„got emot piratkopiering... 😛 kör hĂ„rt.

Postat
Skojar lite? MĂ„nga vet att jag inte har nĂ„got emot piratkopiering... 😛 kör hĂ„rt.

du vet vĂ€l att ingen förstĂ„r skĂ€mt, sarkasm, attityd etc utan smajlisar 😉

• 2 mĂ„nader senare...
GIGAN (oregistrerad)
Postat

Wounderbaum!

Tack Yllet 🙂

GIGAN

• 5 mĂ„nader senare...
  • 10 mĂ„nader senare...
  • 2 mĂ„nader senare...
Postat

Hej igen vÀnner.

Vill bara göra er uppmÀrksamma pÄ att jag kommer att skriva en lite mer djupgÄende analys av Nebula 3 pro och dess tredjepartstillverkare senare under dagen. Nebula finns sedan en tid tillbaka bÄde till pc och mac, nÄgot som borde intressera de flesta som Àr intresserade av mixning och mastring pÄ lite högre nivÄ.

http://pluggar.wordpress.com/

mvh Jon

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.