Jump to content
Annons

Prutt!


slejnard

Recommended Posts

Annons
DieHard (oregistrerad)
Min är fisförnäm....gärna höja vid 4,2... 🥰

Och mina pyser bara eller så är det luftvärnskanoner här ibland. Speciellt efter för mycket lök 😊

Link to comment
Dela på andra sajter

raderar mitt inlägg då det egentligen spädde på tråden, vilket jag inte bör göra. Jag ber om ursäkt. Men man börjar kanske bli så van att sånna här trådar dyker upp nu om fredagar och lördagar 😊 Hur kan det komma sig?

Redigerat av Gizmozis
Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)
Snygg tråd!: far åt helvete ditt inavalde idiot:

2 moderatorer också som inte tar sitt ansvar och flyttar tråden till offtopic. ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)
raderar mitt inlägg då det egentligen spädde på tråden, vilket jag inte bör göra. Jag ber om ursäkt. Men man börjar kanske bli så van att sånna här trådar dyker upp nu om fredagar och lördagar 🙂 Hur kan det komma sig?

Mmmm av samma anledning som du gjorde ett inlägg? Kommer ihåg vad du skrev så kan ju alltid upprepa den om du önskar det? 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)
ahh tänk att jag förstod att du skulle hitta till den här tråden. Förstår inte varför. ☺️

Av nån anledning så hittar jag ofta dig också i den här typen av trådar... hur kommer det sig? 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)
Menar du mig? Vad är inavalde? Varför är du sur? Har du ingen humor? Törs du säga det på riktigt? Känner du mig? Har du svårt att fatta ett fyllos inlägg en fredagkväll?

Äh han bara gillar provocera och sticka ut lite då och då. 😕 Inget som ska tas på allvar.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...