Jump to content
Annons

Vilken låt lyssnar du på just nu?


android

Recommended Posts

Annons
  • Svar 7,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

Postade bilder

I say no - Anna Terheim.

Min nya bästa! Så sjukt bra!

Hade aldrig hört talas om henne innan i fredags då hon var förband åt Lasse Winnerbäck. Hon var faktiskt helt okej, låter som Nick Drake fast tjej.

Link to comment
Dela på andra sajter

kupjark (oregistrerad)

Tja!

Läste forumet för en liten tid sedan och kom i kontakt med Xploding plastix bl a vilka var riktigt bra!

Undrar om det är någon som vet mer musik och även tips om "Beady belle" liknade sampling/electro/ jazz.

Tycker de gör lysande musik.

Kolla om ni är sugna :http://www.beadybelle.com/

Har fått tips om wibutee, men vart kan man höra hur det låter?

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

I say no - Anna Terheim.

Min nya bästa! Så sjukt bra!

Go Excelence...

Anna Ternheim är väl ändå inte hon från popstars-Excellence...!!?

Den du tänker på kallar sig bara för Ana, och gör sån där urtrist slimmad "hittig radiorockpop"... Anna Ternheim är åt singer/songwriter-hållet, och faktiskt riktigt bra!

...och här är det för tillfället alldeles tyst.

Jaja....jag tog väl fel 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Lyssnar på Kylie Minogue - I believe in you(ellervafandennuheter), The hives - walk idiot, walk, samt ett polskt dödsmetallband vid namn Decapitated. Jag lyssnar på allihop samtidigt då våra olika avdelningar på jobbet har en tendens till att spela olika musik hela tiden och gärna så högt som möjligt.

Nu blir det nog annie låter det som. 😆

Edit; drabbades för en stund av alzheimer light.

Redigerat av nkai
Link to comment
Dela på andra sajter

Lasse Mongo (oregistrerad)
Eric johnson - Manhattan

Smörigt som tusan men bra! 😳

inte för att jag lyssnar på den just nu men tack för påminnelsen, en otroligt bra låt med en otroligt tråkigt bra gitarrist 😆 bra på gitarr men tråkig live, annars lyssnar jag mest på vårt eget eftersom jag måste mixa eländet 🙂

botten upp

Link to comment
Dela på andra sajter

Titelspåret från Rammsteins senaste, "Reise, Reise". Jacob Hellner måste vara ett producentgeni! Stefan Glaumann måste vara ett mixgeni! Tänk att få sitta med när han slutmixar det här! Jag ryser av skräck och välbehag!!!! Lyssna på vikingarna som ror sig in i ljudbilden i introt....

De har siktat på en något thrashigare ljudbild än på "Mutter". Den var i och för sig bättre, både vad gäller låtmaterial och produktion men ändå....

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...