Jump to content
Annons

Musikaffärer i Göteborg


ostkaka

Recommended Posts

Hej!

Jag vill att vi listar musikaffärerna i Göteborg också då jag såg att man hade börjat lista musikaffärer i Stockholm. Jag och många andra har ju lite långt till huvudstaden men desto närmare till Göteborg, min favorit är "Freddans musik" då jag tycker att de har bra och trevlig personal som kan sina grejor och att de har en väldigt god support.

😆🙂😉🙂🙂 smileys till Freddans

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Vad är detta? Två trådar om samma smala ämne...på 12 timmar...måste vara rekord 

Och det absolut roligaste är att det är jag och min studiopartner som startat dem (helt fullständigt ovetande av varandras användarnamn.. *skrattar högt*..) Men nu vet jag ju att detta faktiskt är Anders (som oxå lagt till GottSound på sin "sign" nu för den delen.. )

Ja, riktigt underligt måste jag säga.. Och fullständigt obegripligt att jag inte såg detta igår när jag startade den andra tråden.. Men jaja.. inte mkt att göra åt nu tyvärr..

dessutom var klockan runt 04 när jag skrev frågan, så det kan ha haft viss inverkan på det.. hehe..

Redigerat av Pusa
Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, det är verkligen jättekonstigt att vi startar en ny tråd tillsammans utan att veta om det... men vi tyckte väl att det fanns behov då vi såg tråden om Stockholm. Det är rätt bra om vi hjälper varandra i musikaffärsdjungeln som ibland är rätt så knepig. Så alla studiovänner hjälp till nu så att vi tillsammans kan lista och hjälpa varandra till att göra bra köp och vara nöjda kunder. Antingen här eller på Björns tråd....

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...