Jump to content
Annons

Tipsa om FL-tips


andynista

Recommended Posts

Annons
Stinkey (oregistrerad)

Givetvis läser man varje ord. Håller just på att testa FL- demon. Alla tips och trix är välkommna. Har föresten haft problem med att ladda in fler syntar i FL. Jag har slängt in dom i vst-mappen, men får inte upp dom i programmet. Nåt tips? Tack i så fall.

Link to comment
Dela på andra sajter

Givetvis läser man varje ord. Håller just på att testa FL- demon. Alla tips och trix är välkommna. Har föresten haft problem med att ladda in fler syntar i FL. Jag har slängt in dom i vst-mappen, men får inte upp dom i programmet. Nåt tips? Tack i så fall.

channels - add one - more - refresh

Link to comment
Dela på andra sajter

Missar dom aldrig. Det i det senaste med samplern var riktigt nyttigt att läsa. Har mest bara använt den till trummor. Nåt som jag skulle vilja veta hmm.... Har inget nu men kommer jag på så säger jag till. 😉

Redigerat av L.C
Link to comment
Dela på andra sajter

Låter som en bra ide 😉 skulle vara intressant och se hur det låter om nån fortsätter utan att vänta på nästa nummer men idén är bra.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

tycker personligen tipsen er alldeles for simpla... skriv lite om anvendningen av peak controller, t.ex hur man kan anvenda den som side chaining, avancerade routing-tekniker i mixern, sequencing av hihats, bongos, congas so de svenger bra osv osv... mina 2 pence

Link to comment
Dela på andra sajter

tycker personligen tipsen er alldeles for simpla... skriv lite om anvendningen av peak controller, t.ex hur man kan anvenda den som side chaining, avancerade routing-tekniker i mixern, sequencing av hihats, bongos, congas so de svenger bra osv osv... mina 2 pence

https://www.studio.se/index.php?showtopic=5904

jo ja vet hur man gor... menade mer att sont vore intressant i tidningen...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...