Jump to content
Annons

Hej


jappe (oregistrerad)

Recommended Posts

jappe (oregistrerad)

Hej allihopa!

Senkomna presentationer verkar vara en trend här; den vill jag inte bryta. Följdaktligen: Jag är en syntälskare som vuxit upp med inspirationskällor som Stahlnetz, Devo, Soft Cell, Tangerine Dream, Genesis, Depeche, Yazoo, Vangelis, Howard Jones, Synergy, Human League, JM Jarre, Heaven 17 m.m.

Jag är enormt imponerad av den höga kvalitén på musiken ni publicerar här och hoppas att mina demo's inte kommer att försämra genomsnittet drastiskt iallafall!

Reason, Adobe Audition & Melodyne är de verktyg jag jobbar med. Jag en musikfanatiker vilket...tyvärr...ofta leder till sena nätter med musiken när jag är inne i en sådan period.

Vi ses på forumet!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Jag är en syntälskare som vuxit upp med inspirationskällor som Stahlnetz, Devo, Soft Cell, Tangerine Dream, Genesis, Depeche, Yazoo, Vangelis, Howard Jones, Synergy, Human League, JM Jarre, Heaven 17 m.m.

Tjenare! Varmt välkommen! Men.....hur får du in Genesis i den där raden? Är det du som är Patrick Bateman?

Link to comment
Dela på andra sajter

jappe (oregistrerad)
Jag är en syntälskare som vuxit upp med inspirationskällor som Stahlnetz, Devo, Soft Cell, Tangerine Dream, Genesis, Depeche, Yazoo, Vangelis, Howard Jones, Synergy, Human League, JM Jarre, Heaven 17 m.m.

Tjenare! Varmt välkommen! Men.....hur får du in Genesis i den där raden? Är det du som är Patrick Bateman?

Mja...Genesis är lite "odd one out" i den listan förstås...men de är närapå min favorit alla kategorier; ett otroligt bra band jag aldrig verkar tröttna på.

Electronica är min favoritgenre normalt, men jag kan inte motstå bra musik av någon genre (nja...opera är lite svårsmält).

Skulle kunna fylla på med ELO(mest de tidiga skivorna), Steely Dan, Sweet, Zawinul Syndicate, Weather Report m fl.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...