Jump to content
Annons

aik ute ur allsvenskan


lavrell

Recommended Posts

Själv är det som en tidig julklapp 🙂

känslan av att få ge igen på alla äckel som hånade oss när vi åkte ur är underbar 🙂

kan ju tillägga att jag är gårdare om detta ej framkom? 😉

vad tycker resten av forumet? vore kul att höra vad icke-sthlmarna tycker

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Klart dom förtjänar att åka ur, eftersom dom kom näst sist i allsvenskan! Inget snack om saken.

Klart oxå att gårdare och andra njuter, men det är nog snabbt övergående. Även om man hatar gnaget, som många gör, så är det nog roligare att åka till Råsunda inför 15000 pers än att dra till Gefle eller Häcken inför 200, plus att hemmamatcherna mot gnaget brukar vara dom mest välbesökta, vare sig man vill eller inte.

Om jag själv tycker det är roligt? Knappast - tragedi är ordet! Det är en svart vecka för alla oss gnagare; inte nog med att folk som påstår sig vara fotbollsfans skämmer ut sig, dessutom åker laget åker ur serien och förmodligen blir bokslutet en katastrof.

Tur att man har er på forumet som skiter i sport. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är tungt... riktigt tungt; som om en nära vän har avlidit eller så...

AIK fotboll är inte allt i världen för mig, bara till 93% av allt jag tänker...

Men ni som tycker det är kul får väl nöja er med Häcken och Gefle...

Förhoppningsvis blir det jättekul med dessa publikfavoriter?

Mats Ohlsson och Anrell får väl gå ner på halvtidstjänst nu?

Lavrell; "vad är det som sitter i buren...."

😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag får sålla mig till skaran supportrar som just nu genomgår ett kortare stadie av förnekelse.

AIK har åkt ut. 🙂

Ishockey och fotbollen är borta.

Men visst. Dom var riktigt usla i år! Men inte byter man lag för det.

Link to comment
Dela på andra sajter

om jag inte missminner mig var det AIK som under stort buller&bång aktielanserade sig för några år sen. Tror inte aktien går så bra längre...

Precis, så köp aktier nu!! 🙂 För övrigt är väl många av klubbarna aktiebolag nuförtiden, utom Helsingborg som sponsras av skattebetalarna.... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Hellre Gefle och Häcken och känna sig trygg på arenan!

Ett sånt jäkla ståhej för att ett lag har åkt ur! Det står knappt nånting om Trelleborg ju. För mig var detta det bästa som kunde hända. Ner med aktier, våld och vattenkammat. Fram med fotbollen!

(Riskerar väl att väcka känslor med detta men jag chansar 😄 )

Rödblått! Lirarnas lag!

Link to comment
Dela på andra sajter

hmm....som Djurgårdare borde jag tycka att det är underbart, men va fan......

som stockholmare tycker jag i princip att vilket jävla sthlmslag som helst är bättre än lag från övriga sverige(älskar ju Sthlmsderbyn)....kanske inte riktigt så illa, men det finns ju tre givna sthlmslag jag gärna ser i massa derbyn! 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...